28 Temmuz 2011

Tapılası ayakkabılar !

   Ebay'de bir dükkan buldum tesadüfen ve ayakkabılara bakarken resmen uzun "aaaah" lar çektim :( Steampunk diye tabir edilen süper ,ilginç modeller var . Tabi öncelikle zevkler ve renkler tartışılmaz diyorum ,çünkü bunlar herkesin beğeneceği tarz ayakkabılar değil kanımca :D Ben hep farklı şeyleri beğendiğimden ,herkesi de beğenecek sanıyorum bazen napayım :) Ama hem fiyatlar tuzlu hem de zaten Tr.ye gönderimleri yokmuş . Biz de sadece bakmakla yetinelim o zaman ...

    Öncelikle bunlara aşık oldum diyebilirim !






   Bunlar asla giyip de üzerinde duramayacağım muhteşem modeller :)







   Bununla biraz yürüyebilirdim sanırım :))






 

3 yorum:

What's Next dedi ki...

"steampunk" olayını dışardan takip eden olmak güzel mesela bu tarz giyinenleri incelemek falan ama ben bu stilde giyinemezdim - ama üstünde zor duracak olsam da topukluların bi şansı var :D

Junkhead dedi ki...

Valla ilk fotodakileri ben bayıla bayıla giyerdim, hele skinny jeanlerle süper olurdu aah aaaahh ... :) :(

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrella topuklu morluları almalısn ama i kaç denemeden sonra dura bilirsin kuzum

Yorum Gönder