10 Temmuz 2011

She allık ve Pastel petrol mavisi rimel

   Bu 2 fıstığı cuma günü aldım :) She ürünleri artık üretimden kalktı diye duymuştum . Sanırım parfümeriler ellerinde kalan ürünleri bitirmeye çalışıyorlar . Girdiğim parfümeride She ürünlerini bir sepete doldurmuş,yarı fiyatına satıyorlardı . Ben de bu allığın rengini geçenlerde bir blogta görüp çok beğenmiştim, orda görünce de aldım . 7 küsur tl.ya geldi fiyatı ;) Pastel'in yeni çıkan renkli rimellerinden de morunu almıştım biliyorsunuz :D Bu renkte de aklım vardı,onu alayım aradan çıksın dedim . Henüz sürüp denemedim ,ama denediğimde fotolayıp bir post yaparım mutlaka ;) Allığın da rimelin de bileğimde gün ışığında swatchlarını yaptım,hadi bakalım ... ;) Allığın adı peach buarada ve hafif renk veriyor. Ben rengini belli etsin diye bileğime birkaç kere çok çok sürdüm .





11 yorum:

Shayna dedi ki...

Güle güle kullan canım :)
She allıktan bende de var,uzun süre kullandım,hala yarılanmadı,Küçük gözüküyorlar ama bitmek bilmiyorlar:)

Junkhead dedi ki...

Shaynacım sağol canım ;) Evet küçük göründüğüne aldanmamak lazım,rengi çok hoşuma gitti ya çok şekerr :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım rimelin rengine bayıldım! Gözünde görmek için sabırsızlanıyorum! Eminim şahane duracaktır...ikisinide güle güle kullan!

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlış :) Evet rimelin renk harika yaaa :D

sevda s. dedi ki...

Allığı da beğendim rimeli de
Ben renkli maskara kullanmıyorum ama denemek istiyorum :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

aaa ama ben mor beklerdim o rimeli :)
shenın urunlerini pek bulamıyorum ben ankarada.

Junkhead dedi ki...

Sevda, teşekkürler canım ;) Dene bence renkli rimel,yazın güzel olur . Hem ara sıra değişiklik iyidir :)


KOVA KADINIYIM BEN, canım görmemişsin herhalde . İlk morunu aldım ben bu rimelin zaten :)) Önceki postlarımda da var ;) She artık herkes bulamıyormuş ,üretimden kaldırılmış diyorlar çünkü .

Your style is your signature dedi ki...

güle güle kullan canım :) Ben de kova kadını gibi ankarada bulamıyorum she ürünlerini ! kızılayda bir yer satıyordu artık üretim yok diye ora da satmıyormus, senınkı batan gemnın malları gibi olmus :)

Junkhead dedi ki...

Your style is your signature, sağol canım . Evet aynen dediğin gibi batan geminin mallarını doldurmuşlardı sepete satıyorlardı :D Rujlara falan da bakardım ama tester falan da olmadığından bakamadım ,her ürün paketliydi :))

*ssdesignbutik dedi ki...

maviden bende alıcam kuzumm
She nin ürünlerinide almam lazım hemen çünkü glosslarını çok seviyorum :)

Junkhead dedi ki...

Canım al bence de,tavsiye ederim bu rimelleri. Pastel iyi iş çıkarmış :) She ürünleri de her yerde yokmuş artık,olan yerler de dediğim gibi ellerinde kalanları çıkarmaya çalışıyorlar ucuza. Bulursan topla :D

Yorum Gönder