19 Temmuz 2011

Pastel renkli rimellerim 3lendi :))

   Valla benim başka renk almak gibi bir niyetim yoktu :) Mor ve petrol mavisi en çok kullanabileceğim 2 renkti çünkü . Geçen hafta Facebook'ta Pastel sayfasının düzenlediği bir yarışmaya katıldım . Renkli rimellerle yapılmış göz makyajı fotomuzu ekledik . Ben 2 renkle de katılmıştım . Kazanan ilk 3 kişiye 3 adet renkli maskara hediye yollayacaklardı ama ben hiç bir zaman birşey kazanamadığımdan bunda da kazananlar arasına giremedim :) Neyse ki sevindiren bir haber geldi ve ilk yarışmanın şerefine Pastel katılan tüm yarışmacılara 1 adet renkli rimel göndereceğini açıkladı . Çok sevindim tabi bunu duyunca :D Dün yolladıkları sürpriz renk rimelim bugün elime ulaştı. Bende olan renkler ve pembe hariç diğer renklerden istediğimi rica etmiştim mailde ve yeşil yollamışlar . Yeşil tonlarını pek kullanmam makyaj ve giyimimde ama ten rengi veya kahve tonunda göz makyajlarımda bu rimeli kesinlikle kullanacağım . Henüz deneme fırsatım olmadı ama sizin için swatch yaptım ;) Hediye beleş rimelimi güle güle kullanayım di mi :D Buarada asrın hatası oje kombinimi görmezden gelin :D Petrol mavisi güzelim ojelerin üzerine dün sıkıntıdan Elite marka kırmızı çatlayanı süreyim dedim ve sonuç iğrenç oldu,nefret ettim resmen hahahh ...






10 yorum:

sevda s. dedi ki...

Canım güle güle kullan, hediyeler güzeldir :) Eminim yeşilde yakışacak sana.
Ojeleri ni de görmedim zaten :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol canım ;) Valla aslında yeşil makyaj da yakışır bana ama pek kullanmadığım için öyle dedim :D Yoksa kahve gözlere mavi ve yeşiller gidiyor baya ;)

Your style is your signature dedi ki...

Yeşili ne kadar da canlı canım güle güle kullan :) Ojeler de belli bile olmuyo merak etme ;)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;) Evet çok canlı bir yeşil,merak ediyorum kirpiklerimde nasıl duracak . Ojeleri de görmediğiniz için ayrıca teşekkür :P

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellammm
ben geldim !!
görüyorum ki hediyeleri kapmışsın oh oh ne güzel sen bana kalırsa bütün renklerinden alacaksın :)

Junkhead dedi ki...

Hoşgeldin canım ! Evet valla kaptık bir tane beleşe :D Ama yok ,diğer renklerinden almayı düşündüğüm yok :))

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım 3'ledin yani renkli mascaraları :) İlerde bununla da yap bir makyaj da güzel gözlerinde nasıl durduğunu da görelim :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım, evet 3 lendiler valla sorma :D Yapacağım mutlaka,bunla ilk makyajımı fotolar koyarım zati ;)

Nilgün Komar dedi ki...

bende morunu aldım dün ama hala deneyemedim :) hafta sonu bir mor kombinasyon yapmak lazım :)

Junkhead dedi ki...

Nilgüncüm, dene hemen valla çok güzel bu rimeller yaa ;)

Yorum Gönder