24 Temmuz 2011

Oje ordum karşınızda ! ! ( renklere göre ayrılmış şekilde )

   Daha önce sadece 2 çantanın içinden tüm ojelerimi sizlere şöööyle bir göstermiştim :) Ama tabi ki ucundan göstermek pek yeterli olmadı . Ben de bugün canlarımı renklerine göre ayırarak fotoladım . Numara ve markaları listelemek için baya bir süre gerekir ve çok uğraştırıcı olur ,o yüzden merak ettiğiniz ojeleri yorumda sorarsanız bakıp cevaplarım arkadaşlar :)) En az ojem tabi ki yeşillermiş , en fazla da şaşırmayacağınız üzere morlar,ardından maviler :D :D Morlar tek fotoya sığmadığı için onları 2 posta çektim zaten . Haydi bakalım renklerin arasında kaybolalım biraz ! 













   Veeee en sona da morları ve mavileri sakladım :))



9 yorum:

özge dedi ki...

mavi manyağı oldumdan çoğu aynı:) sende benim gibi her tonda oje kullananlardansın canımcım,e durum öyle olunca bir ordu oluşuyor:) hepsini güzel günlerde sür tabi sıra gelirse:)

Junkhead dedi ki...

Evet canım valla, daha hiç sürmeye sıra gelmeyenler var aralarında zaten :)) Açık renkler ve sarılar hariç her ton diyebiliriz aslında evet ama yeşil de sevmiyorum görüldüğü gibi . Tek sevdiğim yeşil Alix avien olan :D

Öykü dedi ki...

Aliskanliktan facebook'taki gibi "like" seysi aradim ;)

Junkhead dedi ki...

Öykü :D O dediğin bana da oluyor bazen yaaa hahahh sağol :))

sevda s. dedi ki...

En sevdiğim postlar, oje koleksiyonları :) Sonra bunlara bakıp almayacağım dediğim halde oje alıyorum :)

Swift as Desire dedi ki...

waoooovv bende benimkini ordu sanardım:D

www.swiftasdesire.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Swift as Desire, teşekkürleeer :) Herkesin bir oje ordusu var iştee :D

Laldiller dedi ki...

Maşallah canım nazar değmesin ojelere :) bana da beklerim
laldillerinsesi.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Laldiller, teşekkür ederim :) Geliyorum senin bloga hemeeen :D

Yorum Gönder