01 Temmuz 2011

Magic Leverag'landım ve saçlarımı dalgalandırdım !

   Eveeeet bu Magic Leverag denen bigudilerden ben de edindim birkaç gün önce elime ulaştılar . Ben buradan sipariş verdim . Bu ürün normal sitelerde satılmıyor araştırdığım kadarıyla hep bu tarz fırsat yakalama sitelerinde satılıyor . Ama bulunamayacak kadar da gizemli değil yani ;) Ben 12 veya 13.95 tl.ya aldım ama daha yüksek fiyata satan yerler de gördüm ve gerek yok bence daha fazla para vermeye . Ben en uygun fiyatı bu aldığım sitede buldum zaten . Benim saçlarım çok düz,çok ince telli ve yumuşaktır. Bugün bir deneme yapayım dedim öylesine ve sonuç aşağıda göreceğiniz şekilde oldu . Bigudileri takana kadar canım çıktı bir süre :D Hatta saçlarım nemliydi ama ben bigudileri takana kadar kurudular :))) Sinir geldi,sıkıntılar bastı ama öğrenme süreci olduğu için inat ettim yaptım ! Ama hakkaten saçma bir şekilde yaptım,üstteki saçların hepsini alamadım bigudilerin içine ,o yüzden üstte düz kısımlar kaldı baya . Ben kuru saça 3-4 saat bekletip açın diye okudum bir yerlerde ama sanırım yanlış yapmışım . Tutmadı fazla zaten ama en azından dalgalandı saçlarım hafif de olsa ben de sizlere göstermek istedim :) Ama işi kaptım artık youtube da birkaç video izledikten sonra :D Bir dahaki sefere saçlarım ıslakken her parçayı köpükleyerek takacağım bigudileri ve 1-2 saat bekletip kuruduktan sonra açacağım. Daha sonra saçlarımı kabartıp sprey sıkacağım ,umarım bonus kafa olurum o zaman ,bakalım artık :)) Fotolara geçelim :D


   Ürün bu kutu içinde 19 parça ve bir aparat olarak geliyor :



   Bigudilerimiz toplamda 19 parça olmak üzere 4 ayrı boydan oluşuyor . Orta boydan 4 adet var diğer boylardan ise 5 adet ... 



   Bu aparat 2 parçanın birleştirilmesi ile böyle tek dev bir parça oluyor :



   Bigudileri bu aparata geçiriyoruz yukarıda görüldüğü gibi ...

   Bu benim doğal dümdüz pırasa saçım :))



   Saçımızdan bir tutam ayırıyoruz ve aparatı geçirip, yukarıdan bigudiyi çekerek alttan aparatı çekiyoruz .





  

   Bütün bigudileri taktıktan sonra böyle komik bir görüntü oluyor :D Benim saçlarım pek gür olmadığı için geriye 5-6 parça küçük bigudi arttı .



  Saçlarımı 3 saat bu şekilde beklettim ve ortaya çıkan sonuç ...





   Bu da saçlarımı toplamış halim ;)


  Dediğim gibi arkadaşlar, ben kuruyken bigudileri taktığım ve herhangi bir köpük,sprey kullanmadığım için pek lüle lüle olmadı açınca haliyle ... Siz saçlarınız ıslakken köpükleyerek takın biguleri bana kalırsa. Ben bir dahaki sefere öyle deneyeceğim. O şekilde deneyenlerde sonuç iyi olmuş okuduğum yorumlar kadarıyla ;)

11 yorum:

sevda s. dedi ki...

ben de çok merak ediyorum, sanırım alacağım :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bende almıştım bunlardan pek hevesle bende kuru kuru yaptım önce bi olmadı.Sonra köpükleyince bildiğin lüle lüle oldu...
ama bana yetmedi az geldi saçlarım gür ve uzun olduğundan :)

güle gülekullan tatlım

özge dedi ki...

canım,kıvırmayı falan geçtimde senin saçlarında kaldım:) ne kadar parlak ve sağlıklı duruyorlar öyle. ne kullanıyorsun?

Sochic dedi ki...

bunları youtube'taki makyaj gurusu pixi2woo'nun videolarının birinde görmüştüm. çok enteresan gelmişti güle güle kullan canım bu arada saçların mükemmel keşkem benm de böyle uzunnnn düz saçlarım olsa:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım çok sağol yaa nası mutlu oldum var ya :)) Ben de saçlarımı hiç sevmem,benim dışımda herkes beğeniyor çok ilginç :D Valla özel birşey kullanmıyorum,benim saçlarımın tek iyi özelliği böyle parlak ışıl ışıl durmasıdır zaten,onun dışında inan sende olsun istemezdin .Çok gıcıktır benim saçlar :)

Sochic, sağol tatlım ;) Saçlarımı belime kadar uzatacağım inşallah ,hedefim o :D Ama ben de isterdim ki dalgalı gür saçlarım olsaydı keşke :( Dediğin gibi bir dahaki sefere ben de ıslakken köpükleyip takıcam bigudileri ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Aaa ne güzel bir icat buu çok sevdim pırasa saçı böle yapıyosa benimkinide hayli hayli yapar:)Dur ben bi inceliyim aldığın yeri alıyım bende hemen:)

fashion house by zeto dedi ki...

Aldım hemen bakalım nasıl gelicek gelsin ben de yapıcam:) Bak siteni öğrendim ne iyi oldu:)

Junkhead dedi ki...

Aaa sen de mi aldın :D Zetocum güle güle kıvırt saçlarını şimdiden :)) Ben daha adam akıllı deneyemedim bu bigudileri yaa :))

Nah a Perfect Day dedi ki...

Maşallah kuzu negzel saçların varmış öyle uzunmuş da, ben toplu görmüştüm bi de mavi mi senin saçın ya? Açık saç sende güzel durur he, hep topluyosun bi arada açık görelim ehe.

Junkhead dedi ki...

Nah a Perfect Day, sağol beyb :)) Evet ben saçlarımı pek açmadığım için açık görünce herkes şaşırıyor :D Havalar şuan çok sıcak olduğundan açasım hiç gelmiyor ama .

Junkhead dedi ki...

Buarada yok ya ne mavisi kızım :D Flaştan öyle çıkmıştır ,normal siyah şuan :))

Yorum Gönder