04 Temmuz 2011

Inglot eyeliner gel ile ilk denemem

   Dün bildiğiniz gibi Inglot eyeliner gel ime kavuştum :) Bugün deneme amaçlı bir gözüme çekeyim dedim ... Sürer sürmez kurudu sabitlendi :D Yalnız heyecan yaptım göz pınarı tarafına biraz kalın çekmişim ,onu ince görün siz . Kuyruğum nasıl olmuş buarada hehehh :))  


   Buarada bir uyarı yapayım . Dün sürdüğüm mor Pastel rimel fazla kalıcıymış sanırım :) O kadar uzun süre suya dayanıklı Nivea makyaj temizleyicisi ile ovuşturup sildiğim halde,uçlarda mor kalıntılar duruyor hala . Biraz önce farkettim eyeliner ı çekerken . Yani bunu bilerek alın Pastel rimeli arkadaşlar . Eğer aşırı kalıcı ve zor çıkan rimelleri sevmiyorsanız tavsiye etmem ama onun dışında bayıldım ben tabi ki bu rimele :)


13 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

kuyruğunu beğendim çok güzel çekmişsin kuzum :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Biraz kirpik dibinde boşluk kalmış, doldurmakla uğraşmadım napayım .

Your style is your signature dedi ki...

aldığına değmiş gayet güzel görünüyor :)

Nyuu dedi ki...

Valla güzel yapmışsın, ellerine sağlık. Kaça aldın bu arada Inglot'u?

VeRRy MeRRy dedi ki...

bak işte süper olmuş, bi önceki yorumda yazmışsın da ben de avon kullanmıştım çabuk kurumuştu, demekki genel bi sorun sonra çıkarmadılar zaten aslında fiyatı da uygundu :)

Junkhead dedi ki...

Your style is your signature, sağol canım ;)


Nyuu, çok sağol :) 35 tl.ya aldım .Ama eyeliner fırçasıyla birlikte alırsan %30 indirimli oluyor.


VeRRy MeRRy ,çok sağol ;) Evet ya Avon'u fazla kullanmamama rağmen kurumuştu malesef :( Aama onun dışında iyi bir üründü dediğin gibi .

gösssde dedi ki...

ösgeee çok yakışmış sen hep böyle eyeliner çek :))

Junkhead dedi ki...

Gözdiş teşekkürleeer :) Evet çekeceğim artık, ne de olsa Inglotumu aldım hahahh :D

Sochic dedi ki...

oldukça başarılı kirpik dibini de doldurursan çok bombastik olcak:)

Junkhead dedi ki...

Sochic,sağol canım çok mutlu oldum :D Evet kirpik dibini deneme yapıyorum diye doldurmadım, bir gözüme çektim zati :)) Bir dahakine bombastik versiyonuyla karşınızda olacağım :)))

sevda s. dedi ki...

Çok güzel olmuş, ben de hiç kullanmadım, çok merak ediyorum :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım benimde iyi bi eyeliner almam lazım akmayanından bunda öle bişey yaşadın mı acaba? Bir de ucu nasıl? Kuyruğu sevdim ben;)

Junkhead dedi ki...

Zetocum valla bir kere denemelik ,bir kere de dışarı sürdüm ama neden bilmiyorum göz kapağıma hafif de olsa rengi geçti eyeliner ın ya :(( Sanırım sıcaklardan dolayı öyle oldu çünkü kış ayında Avon'un jel eyeliner ı bile sabit kalıyor bulaşmıyordu :D Ehh İzmir sıcakları işte ... Onun dışında sevdim ben bu Inglotu :))

Yorum Gönder