21 Temmuz 2011

İlk Yves Rocher alışverişim

   Yves Rocher'den daha önce birşey almamıştım . Ama parfümlerini çok merak ediyordum . Özellikle de hindistan cevizliyi :)) Bugün sitesinde gireyim dedim ve indirimin hala devam ettiğini gördüm . Birkaç şey sipariş verdim . 

   Küçük boy hindistan cevizli parfüm ( Aslında bunu tam boy almak istiyordum ama stokta yoktu . Hatta bu küçük boyunu aldıktan sonra da kalmamış stokta ,ilginç:)



   Tam boy çilekli parfüm : 


   Tırnak parlatıcı törpü :


  
   ve açılı eyeliner fırçası :



    Parfümlerinin güzel olduğunu çok duydum ama törpü ve fırça hakkında bir bilgim yok. Bendeki Avon açılı fırçanın ucu biraz kalınlaştığı için bunu aldım . Fiyatları da çok uygundu zaten . Bakalım,haftaya elimde olurlar o zaman da bir post hazırlarım ;)

8 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

Güle güle kullan mor alışveriş canavarı ^.^

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Parfümlerden umutluyum bakalım ;)

özge dedi ki...

hayırlı olsun ilk yr alışverişin canımcım:)alıştırcazz seniiii bu markaya:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol :)) Bakalım memnun kalırsam, başka ürünlerinden de deneyebilirim tabii :D

dofa dedi ki...

fırçayı ben kullanıyorum çok güzel geliyor bana :D
güle güle kullan.

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol :) Sevindim fırçadan memnun olduğuna ;))

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan, yorumlarını merakal bekliyorum canım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım . Elime ulaşır ulaşmaz bir post hazırlayacağım ;)

Yorum Gönder