20 Temmuz 2011

Golden Rose Paris - 215 ve diğer 2 yeni ojem

   Bugün Bospa'ya gittim . Pek birşey yoktu,3 oje alıp döndüm :)) Bir tezgahta Gabrini summer edition ojeleri gözüme çarptı son anda ama 3-4 rengi vardı :( Ben mavi ve morları merak ediyordum asıl . Sedefli garip bir sarı, yine sedefli bir somon,neon yeşil ve bu benim aldığım pembe vardı hatırladığım kadarıyla . Tanesi 1.25ten satılıyor ,4 tane alınca 5 tl.idi sanırım . Ben de bu renkleri seçtim . Garipseyeceksiniz belki tırnaklarımda bu rengi ama yaz renklerinden süreyim ben de dedim :D Bu Golden rose 'un neon diyebileceğimiz bir turuncusu bana göre. Ya da mercan mı denir artık bilemeyecem . Koyu renkler harici bu tarz cart cıvıl ton ojeler de yakışıyor mu ne sanki bana :P Tek katta baya opaktı aslında ama ben tabi ki 2 katı tamamladım . 


     Soldan sağa : Pacific Gabrini 34, Gabrini summer edition M116, Golden rose paris 215 ;)




                                                                     FLAŞSIZ, GÜN IŞIĞINDA






                                                                                       FLAŞLI




16 yorum:

alice dedi ki...

ben çok yakıştırdım bu rengi =)
pembeyi de merakla bekliyorumm..

Junkhead dedi ki...

alice, çok teşekkürleeer :) Pembişi ben de merak ediyorum,bu tonda pembelerim vardı aslında ama olsun artık :D

Esra Aslanturk dedi ki...

çok yakışmış kırmızı, euhueh ;)

Junkhead dedi ki...

Canım sağol ama bu kırmızı değil ya ,kırmızıya benziyor ama canlı bir ton turuncu diye aldım ,öyle görüyorum ben mi körüm acep :D :D

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan,kırmızdan bende kullanıyorum renk çok güzel:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol :) Herkes kırmızı diyor, turuncu değil o zaman bu Golden :D

Zeynep dedi ki...

Özgecimm,
Ben de çok beğendim bu rengi,çok yakışmış sana.Bence de nar çiçeğinin biraz koyusu bir renk,turuncu gibi.Kırmızı değil.:))Blogunun takipçisiyim.Çok beğeniyorum.Ama ilk defa yorum yapıyorum.Sevgiler...:)

Junkhead dedi ki...

Zeynepcim, çok teşekkürleeer :) Ama sen hangi Zeynepsin onu da yazsaydın yahu :D

Zeynep dedi ki...

Yıldırım Ailesinden :D:P

Junkhead dedi ki...

Eveeet tahmin etmiştim zaten Zeynepcim ,takip ediyordun demek gizli gizli :D Bilmiyordum bak sevindim :))) O zaman bundan sonra yorumlarını da beklerim !

sevda s. dedi ki...

Bence bu tonları daha sık kullanmalısın, çünkü çok yakışmış :)
Yalnız ne kadar mütevazisin onu da farkettim :)
Bospa yakın olsa ben de gelirdim senle :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım, yazın kullanmaya çalışacağım pembiş ve kırmızı tonlarını :))

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim geldim :) blogunun temasından gözüm kamaştı favorim morum! valla başka bişi bu mor sahiden.. her tonu başka güzel her yerde başka güzel!

Junkhead dedi ki...

Çok sevindim blogumu beğenmene :) Eee benim gibi mora tapan bir insanın blogu da anca böyle olurdu :D

*ssdesignbutik dedi ki...

bu pasifick gabrini senin elini mahveden değil mi??
kuzumm kırmızılar yakışmışşş

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet tırnaklarımı boyayan bu pacific in turkuazıydı ama her rengi boyamıyor Allahtan :D

Yorum Gönder