24 Temmuz 2011

Favori rujlarım

   Favori rujlarımı da tanıtmaya karar verdim. Tabi ki çoğu nude tonlar :) Ama malesef birşey farkettim ki, 2 tane Rossman markası olan rujlarım hariç diğerleri bir daha alamayacağım rujlar . Çok ilginç hakkaten haa,şans ... Ya üretimi bitmiş,ya da yurtdışından getirttiğim rujlar çoğu :( Nivea rujumu da çok seviyordum ama Nivea makyaj ürünlerini artık Tr.de satmayacakmış sanırım . Neyse artık,bunlar bitsin de sonra düşüneyim değil mi :)) Hem dudak hem de kolda swatch yaptım . Aynı sıraya göre gidiyorlar,ama yine de yazacağım ...


   Üst sıra soldan sağa :
 - Loreal color riche star secrets 708
 - Nivea colour passion 05 caramel
 - Rossman Alterra Bronze metallic
 - Rossman Rival de young Monamie
  
   Alt sıra soldan sağa :
 - Avon Wine kiss
 - Elf mineral ruj Rosy raisin
 - NYX Round lipstick Perfect


   Yukarıdaki sırayla devam ediyorum ...








   FLAŞSIZ GÜN IŞIĞINDA :



   FLAŞLI :

   Yine aynı sırayla dudakta duruşları ...






3 yorum:

özge dedi ki...

elfe bayıldımmmmm:))

Junkhead dedi ki...

Evet ona ben de bayılıyorum ama bir daha alamayacağım :((

sevda s. dedi ki...

Ben de Elfi çok beğendim :)

Yorum Gönder