17 Temmuz 2011

Claire's - 46

   Bu ojem son aldığım Claire's ojem oluyor ;) Aslında bu değil de başka bir renge bakmak için girmiştim Claire's e, ama onu bulamadığım için bunu almıştım beğenip . Sanırım koyu ton bir petrol yeşili diyebiliriz bu renk için . Yapısı gayet iyi, tek katta bile opaktı aslında ama ben 2 kat sürdüm her ojem gibi :) Ben bu rengi severim,o yüzden bu ojeyi de sevdim . Koyu renklerin benim için ayrı bir yeri var zaten . Açık renkler ne kadar yakışmıyorsa tırnaklarıma, koyu renkler de o kadar yakışıyor . (biraz megalomanlık oldu ama her zaman yapmam :) İlk 4 foto flaşlıdır , diğerleri gün ışığında flaşsız .












10 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Bu rengi çok sevdim ama ya. Sanırım koyu renkleri seviyorum artık:)

Nemo Latte dedi ki...

bu renk harika ama cok fena tırnak boyuyo biliyo musun =/

Junkhead dedi ki...

Nah a Perfect Day, sağol beybii ;)


Nemoooo, hadi yaa gerçekten miii !! Gece gece bana kötü haber verdin oofff :((((( Altına baz da sürmedim yine . Bilsem baştan sürmezdim :(

sevda s. dedi ki...

Canım, gerçekten koyu renkler yakışıyor sana :) Hiç mavi-yeşil oje sürmeyen ben sizlerden göre göre mavi-yeşil-sarı ojeler aldım. Allah'ım bugünleride mi görecektim :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım renk çoook güzel, tırnaklarına da çok yakışmış! :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım çok sağol :)) Sür tabi yaa istediğin renk sür gitsin boşveeer :D


makeupwithstyle, canım çok sağol öptüm !! ;)

Followupfashion dedi ki...

Rengi çok güzelmiş canım,ben de koyu renk oje seviyorum;)

Junkhead dedi ki...

Followupfashion, sağol canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

harika bir ton morindrella bence sana her renk yakışıyor öyle söyleme sadece koyu tonlar kullananlar açık sürünce tuhaf hissediyor yıllarca siyah kullanmışolan biri olarak ne hissettiğini biliyorum.

Junkhead dedi ki...

Ay canım beniim :) Ama yok ya her renk herkese yakışmaz :D Ben de zaten koyu renkleri sevdiğimden onları yakıştırıyorum kendime hehehh

Yorum Gönder