23 Temmuz 2011

Bugünkü Rossman alışverişim

   Bugün annemle Ksk çarşıya gittik . Annem daha önce Rossman'a girmemişti,onu ilk kez soktum oraya ve çok sevdi benim gibi :)) Ben de birkaç şey aldım . Şuan kullandığım ve çok memnun olduğum hindistan cevizli duş jelinin beyaz çikolata-ballı olanını aldım . Yine çok memnun olduğum dudak nemlendiricilerinden aldım . Bunlar artık benim için Nivea'ların yerine geçti sanırım . Nivea'lardan bir farkı yok bana göre,hem de sadece 1.99 tl. :)) Nivea'ya 5 tl.vereceğime bundan 2-3 tane alıp depoluyorum artık . Bir de gitmişken tabi yine rujlara bir baktım . Bu sefer de Alterra serisinden Bronze metallic isimli ruju aldım ve bayıldım rengine ! Sanırım 7.25 tl. gibi bir fiyatı vardı . Rossman rujlarından daha önce Rival serisinden 2 tane almıştım 2 küsur tl. olanlardan,onlar da gayet güzel . Yani fiyatlarına göre bence iyiler ;)



5 yorum:

What's Next dedi ki...

her yerde okuyorum bu rosmann ürünleri, istanbulda nerde satılıyor ki? bi bulamadım gitti ha :D

Junkhead dedi ki...

Canım ,İst.te yokmuş sanırım ama açılır yakında :) Rossman,Watson's gibi bir mağaza . Almanların ;) Kendi ürünlerini de başka ürünler de satıyor. Kendi markası olan ürünler baya uygun fiyat oluyor .

What's Next dedi ki...

merak ettim bak şimdi, ilginç şeyler var gibi :D ama bi yandan marka da haklı, hep istanbulda açılıyor şube, diğer şehirlere patlıcan muamelesi yapılıyor, napalım bekleriz :D
güle güle kullan bu aradaa ;)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Aynen aslında dediğin gibi,her şube ilk İst.e açılıyor diye bunlar en sona İst.i bırakmış olabilirler :D İzmir'e açıldığını hem de çok yakınımda olduğunu duyduğumda nası sevinip heyecanlanmıştım :))

sevda s. dedi ki...

Ben de bekliyorum İstanbul'a bir an önce açılmasını :)

Yorum Gönder