22 Temmuz 2011

Bugünkü kozmetik alışverişim

   Bugün birkaç şey aldım . Güzel bir mavi göz kalemi arıyordum . Sanırım sonunda buldum :) Cecile all day performance ;) Forumda ve bloglarda çok övülüyordu zaten bu kalem . Ben de renk tam aradığım gibi olduğu için içim rahat aldım . Daha sonra Flormar standına ışınlandım ve orda biraz zaman geçirdim :D Yeni çıkan pretty ruj ve lipglosslar gözüme çarptı ve tanıtım amaçlı indirimleri vardı . Normalde 11.25 tl. gibi bir fiyatken 8 tl.ya satılıyordu . Ben de bir rujundan ,bir de lipglossundan aldım . Şeffaf ojeyi de base coat olarak kullanmak için aldım boyayan ojelerin altına :)) Umarım işe yarar. Ben normalde oje altına hiç base coat sürmem çünkü . Swatch da yaptım hazır elim değmişken . Rujun rengi biraz koyuymuş ,ama dudağımda denemeden aldım ilk kez . Bir parfümeride görevli bir kız bana dudak tonuna en yakın yerin parmak ucu olduğunu söylemiş orda denemişti bir kere . Ben de bu ruju o şekilde deneyerek aldım ama parmak ucumda daha doğal ton durmuştu . Demek ki bu tez yalanmış :D Lipgloss da çok şeker görünüyor . Kokusu da bendeki supershine glossun kakaolu kokusuyla aynı :)))




7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan! mavi kalemin rengi şahane! Ruj biraz koyu gerçekten ama olsun ara ara koyu ruj da sürmek iyidir, bizim gibi nude ruj severler için bile! :) Bende ne zaman dudağıma sürmeden ruj aldıysam eve bir gelirim dudağıma sürerim koyu olur! Tüh derim halbuki elimde ne güzel durmuştu! <3 :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol :) Evet tam istediğim ton güzel mavi kalemi buldum sonunda, süper di mi ! Ruj konusunda da aslında normalde denemeden almam ama denemeyi de hiç sevmiyorum,dudaklarım kuruyor kızarıyor sil çıkar derken :/ Denemeden alayım dedim koyu çıktı ama öyle aşırı koyu da değil sanki . Biraz çikolata rengine benzettim ben,kötü durmadı sanırım :))

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım, ben rujunu bulamadım buralarda henüz gelmedidediler,güzelmiş rengi:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım :) Haa sen rimel ve lipsglossunu mu almıştın ? Ben rujunu da aldın diye hatırlıyordum sanki . Valla rujun rengi iyi de biraz koyu durdu işte :D

özge dedi ki...

ruj bulamadım alamadım canım,2 gloss almıştım birde maskara,dünde denk geldim pembe tonulu glossunu ve yeni maskarasını aldım:) dönüyor kendisidiordaki gibi,bugün deneyip ekliycem bloga:)

sevda s. dedi ki...

Mavi kalemine bayıldım
Hepsini güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Sevdacım :))

Yorum Gönder