02 Temmuz 2011

Bugünkü kozmetik alışverişim

   Bugün birkaç parça şey aldım. 2 gün önce Pastel'in rengarenk cıvıl cıvıl rimeller çıkardığı haberini duyunca çok sevindim :) Morunu hemen almak istedim tabi ki :D Bugün Karşıyaka Yücel Parfümeri'de buldum ,her rengi gelmiş oraya . Canlı bir mor gibi duruyor,umarım sürünce de belirgin durur ,çok merak ediyorum ! Pembe ve fuşyası bile vardı . Gerçi pembeler biraz abuk durur ama cesaretim var diyorsanız alın sürün tabi :))) Canım Flormar ultrablack im az kalmıştı, bir tane de ondan aldım . 2 paket de Rossman geniş makyaj pedlerinden aldım . Hem çok uygun fiyatı 1.75 tl,hem de 1 paket bitirdim memnun kaldım diye aldım yedekli olarak . Rimeli yarın denemeyi düşünüyorum, hoşuma giderse fotolar size de gösteririm . Ayrıca çok heyecanlıyım , yarın siyah Inglot jel eyeliner alacağım :D İlk kez bir makyaj ürününe 30 tl.ve üzerinde para vereceğim :) Ama jel eyelinera ihtiyacım olduğu için, Inglot'unki çok övüldüğü ve iyi dendiği için ve çok bereketli bir ürün olduğu için bu seferlik paraya kıyacağım bakalım .


19 yorum:

Esra Aslanturk dedi ki...

pastel rimelleri inanılmaz merak ediyorum :)

Your style is your signature dedi ki...

Dün ben de gördüm ve bayıldım ama ben makyaj konusunda da oje de oldugu gibi muafazakarım öyle renkli falan kullanamam ama kullanan olursa begenırım :D sen hemen dene resimle canım !

Junkhead dedi ki...

Esra, ben de aynen yaaa ;) Sürmek için sabırsızlanıyorum . Bir arkadaşım pembe ve yeşilini aldı,fotolayıp gösterdi bana ve harika durmuş ! Baya canlı renk vermiş yaa :) İnş. bu mor da öyle olur .

your style is your signature, canım yap sen de arada da olsa değişiklik yav ;) Boşver kimi takıcan,sür rengarenk . Şimdi sürmeyecen de yaşlanınca mı sürecen di mi amaa :D

Sochic dedi ki...

inglot jel eyeliner muazzam bir ürün ama malesef çabuk kuruyor benimkisi kurudu duraline almadım hala, bence duraline de al hazır gitmişken. ben erteliyorum çünkü aylardır eyeliner ve far kullanmadım:) cicilerini de güle güle kullan canım:)

Junkhead dedi ki...

Sochic sağol canım ;) Hadi yaa çabuk mu kuruyor ? :( Ne kadar zamanda mesela ? Duraline sadece kuruyan jel eyelinerların kıvamını düzeltmek için mi kullanılıyor ve fiyatı ne kadar hatırlıyor musun ?

minikkasif dedi ki...

mor rimeline bayıldım.Bende mor hastasıyım.Güzel günlerde kullann

Junkhead dedi ki...

minikkasif, sağol ;) Bir morcuyla daha karşılaştığıma sevindim !

Sochic dedi ki...

canım duraline max 25lira falandır kullanışlı bir ürün farlarını eyeliner yapmak için kullanabiliyorsun ya da farı daha canlı parlak göstermek için de. ne kadar zaman da kurudu hatırlamıyorum ama 1 sene olmadığı kesin.yine de favorimdir eyelinerda akmaz kokmaz :)

sevda s. dedi ki...

Junkhead, bizim evdede bir morcu var. Ablamında YSL den mor rimel-mor eyeliner ve kalemi var :) Senin mor rimeli de merak ettim.
İstanbul'da Rossmann henüz yok, açılmasını merakla bekliyorum.
jel eyelinerını al da hemmmen göster bize de tamam mı :)

Junkhead dedi ki...

Sochic ,sağol canım . Ya bi de duraline a 25 tl.vermek de istemiyorum pöff yaa sinir oldum şimdi bak :( 1 sene bile gitmiyor kuruyor diyorsun yani ... :(

Junkhead dedi ki...

Sevdacım ablana selam söyle :P Eyeliner ı alırsam denediğim zaman da çeker gösteririm zati :))

tubiss dedi ki...

cnm umarım eyelinerı almaya gitmeden yorumumu okursun aman diyim inglottan eyeliner alma 1 seneden az sürede kurudu duraline ile birlikte alsan da krem kıvamına getirsen bir yanlışta gözünü bile silemiyorsun zamk gibi yapışıyo çok çok siyah ve bütün gözü mahvediyor 30 tl eyeliner 25 tl duraline alacağına ki duraline aslında gereksiz bence 40 tl iken ve çarşamba günü zam gelmeden önce gidip macten almanını öneririm daha önceden inglot aldığım için çok pişman oldum hiç tavsiye etmiyorum macin yapısını gördüğün zaman anlarsın zaten krem gibi ve çok rahat sürülüyor ve çok uzun süre gider yani 1 seneden fazla ve çarşambadan önce alsan iyi olur çünkü acaiyip zama gelcekmiş :/

Junkhead dedi ki...

tubiss, canım sağol verdiğin bilgiler için ama ben zaten dün araştırırken senin blogtaki karşılaştırma postunu da okumuştum :)) Ya ben anlamadım bu işi, Inglot kurumuyor diyenler de var,Mac kuruyor diyenler de off napsam bilemedim haa iyi ki bir jel eyeliner almaya karar verdim :D Kafam karıştı :(

chick! dedi ki...

yafrummmmm bunun kaç rengi var merak ettım murdum felan varsa kahve felan alabılırım

Junkhead dedi ki...

Canımcım şimdi baktım da 7 rengi var . Siyah en normal renk içlerinde :D Onun dışında yeşil,mavi,petrol mavisi,fuşya,pembe ve mor var :)))

chick! dedi ki...

bende morla kahve arası arıyorum bakım bı yınede fıyatları ne kadar bunların bırde suya dayanıklımı cıdden bayıldım ya

Junkhead dedi ki...

12-13 civarıydı canım . Suya dayanıklı evet .

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam bu rossman ın makyaj temizleme ürünlerine ben çokk seviyorum bu göz makyajı için olanlar var upuzun :) onlardan alıyorum :)

yeni cicilerin hayırlı olsun :)

Bu arada sağ tarafta ki müziksiz bir hayat hatadır!! kısmına katılıyorum hypnogaja nın bu sarkısı favorimden de öte!!!!

Junkhead dedi ki...

Canımcım evet seviyorum da eve geldikten sonra farkettim meğerse geçen aldığım makyaj pedlerinden almamışım ya yanlış almışım :D :D Bir tarafı peelingli olanlar vardı bunlarla aynı şekil,ben ondan alıyorum sanmışım . Neyse bunlar da iyi ama :)) Ve evet tabi ki "Müziksiz bir hayat hatadır !" ;)))

Yorum Gönder