03 Temmuz 2011

Bugünkü göz makyajım ( Pastel mor rimelli :)

   Bugün böyle bir makyaj yaptım . Dün alıp çok merak ettiğim mor Pastel rimeli kullandım :) Ben bayıldım bu rimele !! Kesinlikle tavsiye ederim . Daha sonra petrol mavisi olanı da alabilirim . Fırçası plastik zaten,o yüzden çok güzel ayırıyor kirpikleri ve hiç yapıştırmıyor . Çok da güzel uzatıyor . Ben zaten rimelde dolgunluk vermesini değil de uzatmasını daha çok seviyorum . Gördüğünüz gibi benim koyu renk kirpiklerime ne de güzel renk verdi :D Bayıldım bayıldım baa-yıl-dııım ! :))) En sonunda aradığım canlı renk mor rimeli buldum ,çooook mutluyummm !!! Biter biter alırım ben bundan hehehh ... Fotoları gün ışığında flaşsız çektim . Rimelin rengi biraz mavimsi çıkmış ama çok güzel bir mor normalde ;)



11 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

Süper olmuuuş ! Senin gibi mor aşığı birine de bu yakışırdı :p Ve evet ne kadar güzel renk vermiş.Ben de tasviyen üzerine yeşilini listeme alıyım :)

Junkhead dedi ki...

Canım çok teşekkürr :) Bayıldım ben resmen bu rimele ya süper ötesi birşey :D

Esra Aslanturk dedi ki...

peki çıkarırken herhangi bir olumsuzluk yaşadın mı?

Junkhead dedi ki...

Daha çıkarmadım,gözümde hala :D Ama yaşayacağımı sanmam .

Esra Aslanturk dedi ki...

euhue =)

*ssdesignbutik dedi ki...

evettt bunun mavisinden bende almalıyımmm...

Sana mor çook yakışıyor cicim :)

sevda s. dedi ki...

Gerçekten çok güzel ve çok yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleeer,ben de çok sevdim :)

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, sağol tatlış sen de al mutlaka !!

Adsız dedi ki...

fondoten veya pudra kullanıp şu sivilcelerini yok etsen? bizde bu kötü görüntüye maruz kalmasak?

Junkhead dedi ki...

Adsız, arkadaş sen de kompleks var belli ki . Gözlerinde de sorun var sanırım,sivilce diye nitelendirdiğin şeyler ben oluyor :) Ortada kötü bir görüntü yok,bakıp bakmamak da serbest . Zaten bu tarz yorumlar da hep "Adsız" olarak yapılır . Açık açık konuşmaya cesareti olmayanların taktiği :D

Yorum Gönder