01 Temmuz 2011

Bu ojeden uzak durun ! !

   Geçen gün sürdüğüm ve post hazırladığım Pacific Gabrini - 33 mavi ojenin sonu hüsran oldu arkadaşlar . Sakın bu ojeyi alayım demeyim, aldıysanız da sürmeyin ! ;) Uyarayım dedim sizi de . Ojeler çok fena tırnaklarımı boyadı çıkardıktan sonra :S Sinir oldum yaa siyah lacivert vb. koyu renk ojeler bile böyle iğrenç yapmaz boyamaz benim tırnaklarımı . Tırnaklarımın fotosunu da çektim görün Gabrini 33ün ettiği haltı . Yaratık tırnakları gibi yaptı yahuuu :D




12 yorum:

Esra Aslanturk dedi ki...

aaaaaa =/

umarım bir an önce düzelir, almayacağım emin ol =)

Nemo Latte dedi ki...

bu rengin aynısı (ama gabrininin farklı bi serisinden) var bende. o da böyle boyamıştı. kötü olmuş yahu. base coat kullanmak gerek..

Junkhead dedi ki...

Esra sağol ama üzerine hemen yeni ojeleri sürdüm bile :)

Nemo Latte, ben de hiç base coat kullanmam işte hatam o :( Gerçi hangi ojenin boyayıp boyamayacağını da insan bilemiyor ki işte ...

İrem dedi ki...

Heheh mavi ojeleri base coatsuz sürmee :D

Junkhead dedi ki...

İrem bütün mavi ojeler boyamıyor ki amaa :)) En koyu lacivertler maviler bile boyamazken bu boyadı . Çöpte valla şuan kendisi .

*ssdesignbutik dedi ki...

ooooowwww dehşetül vahşet çook kötü olmuş bu !!!!

Junkhead dedi ki...

Hahahhh aynen canım yaa resmen dehşetül vahşet yani, o görüntü şok etti beni çıkarırken :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım aynı şey benim de başıma gelmişti Sephora'nın mavi ojesi ile...çok sinir olmuştum bende :( dediğin gibi bütün mavi ojeler de olmuyor bu sorun...

Laldiller dedi ki...

canımcım önce bir base coat sürseydin böyle olmazdı :) Bir de Gabrini marka ojeler pek boyamaz sana bozuk veya çakma bir oje denk gelmiş olmasın :(

Junkhead dedi ki...

Canım ,aynen ya base coat hiç sürmediğimden böyle bir hataya düşmüş bulundum . Bu ojeye o kadar gıcık kaptım ki,boyadıktan sonra direk çöpe attım bir de :D :D

Laldiller dedi ki...

şu an içim acıdı :D her yerde pacific arayan ben senden onu alabilirdim :D

Junkhead dedi ki...

Valla hem de 5 tanesini 2.75 tl.dan almıştım bunu başka ojelerle birlikte :))

Yorum Gönder