29 Temmuz 2011

Amy Macdonald

   

   Bu kızı birkaç sene önce "This is the life" şarkısının klibiyle keşfetmiştim ve sesini duyduğum anda hayran oldum zaten sonra da diğer şarkılarını dinlemeye başladım :) Sesi ayrı güzel ,kendi ayrı güzel . Benzeri olmayan kendine özgü bir sesi var bence . Ayrıca bu kızı takdir ettiğim en önemli nokta ; bazı şarkıcılar gibi (yerli-yabancı farketmez) kıçını başını açmadan da sadece sesiyle bir yerlere gelmesi . Belki o bir yerlerini açanlar kadar adı duyulmamış olabilir ama varsın öyle olsun ,çünkü sırf sesiyle etkiledi Amy beni,o da en önemli şey ... ;) Tüm şarkıları hem dinlendirici hem de hüzünlendirici geliyor bana . Yüzündeki o masum ifadeyi de çok seviyorum . Kendisi 1987 doğumlu bir İskoç . Bir de sanırım kg.vermiş daha fıstık olmuş Amycik :)






   Burdaki elbisesini çok yakıştırdım ve renk model de değişikmiş :)





2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bence de sesi çok güzel canım, bende "Dont Tell Me That it's Over" şarkısını seviyorum :) Kendisi de çok güzel :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım o şarkısı da çok hoş ;)

Yorum Gönder