29 Haziran 2011

Yerinde olmak istediğim 3 kadın ...

   Evet bu 3 kadının yerinde olmayı gerçekten isterdim ama sadece istemekle kalıyorum :))) İlki favori aktörüm Robert Downey Jr.ın eşi Susan . Bu kadar iyi bir oyuncu,karizmatik ve sempatik bir adamla birlikte olduğu için onu çok kıskanıyorum :)








   2.si Gael Garcia Bernal'ın eşi Dolores Fonzi . En sevdiğim aktörlerden bir diğeri de Gael Garcia'dır . Oyunculuğu üstüne diyecek hiç bir sözüm yok. Sırf o var diye izlediğim çok filmi oldu :) Adam hem yakışıklı,hem çok iyi oyuncu daha ne olsun ... Eşi Dolores'i hiç tanımam, evlendiklerini öğrendiğimde araştırmıştım ama çok güzel kadınmış maşallah dedim :D Gael'e yaraşır bir kadın bence . Öyle bir adama da çirkin bir kadın olmazdı zaten . Dolores'in yerinde olmayı da çok isterdim :) Bir de bu adamın İngiliz aksanına hastayım !





   Bu da ilk çocuklarıyla :) 2.çocukları ise Nisan ayında dünyaya gelmiş ... Şanslı çocuklar işte :D


   Gelelim son kadına ... Marion Cotillard :) Hem güzel,hem iyi bir aktris hem de müthiş bir adamla birlikte,daha ne ister bir insan :)) Biraz önce öğrendiğime göre, bu iki oyuncu henüz evlenmemiş ama birliktelermiş . Bence çok da yakışıyorlar. Geçtiğimiz mayıs ayında da bir oğulları olmuş :) Bence ikisi de muhteşemler ya şunlara bakar mısınız !!




    Bu da tanıştıkları film Jeux D'enfants'tan bir sahne ... Favori filmlerim arasındadır ;)

6 yorum:

dofa dedi ki...

marion'a ben de bayılıyorum. muhteşem bir kadın bence :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bende jonny deepin karısına gıcık oluyorum.
bir adacıkık bir göz minik göğüs ve ıncecık kuru dal severmı sevıyomus valla.

Junkhead dedi ki...

dofacım, evet çok hoş kadın yaa :)


KOVA KADINIYIM BEN,ne demişler gönül ota da ... da konuyormuş :))

irem dedi ki...

ilkine katılmıyorum ama son ikisi benim de favorilerimdir;) her festival mutlaka bir gael garcia bernal filmi izlerim ;) jeux d'enfants dvdm de hep gözümün önünde durur, ne zaman canım sıkılsa tekrar tekrar izlenir =)

Your style is your signature dedi ki...

ben de birara josh holloway'in sanki çocuğuna dadılık etsin diye uzak doğudan getirilmiş kılıklı eşine sinir oluyordum. lost bitti joshu unuttum rahatım :p

Junkhead dedi ki...

irem, Robert Downey benim adamdır :D Bayılırım kendisine :))Evet Gael de bir tanedir süperdir ;)


Your style is your signature, Josh'ın karısı için yaptığın benzetmeye koptum hahahh :D

Yorum Gönder