06 Haziran 2011

Wholesale pabuçlarım geldiiii ! ! :)

   Bugün uyandığımda wholesale-dress.net ten sipariş verdiğim cicilerimin geldiğini gördüm . Annem teslim almış kargomu :) Aslında baya hızlı geldi diyebilirim çünkü kargo ücreti uygun olsun diye China post ile almıştım ve o kargoyu seçince genelde 3 hafta ve üzeri sürede geliyor diye biliyordum ya da yanlış biliyormuşum . Siparişimi 21 mayısta vermiştim,25 mayısta ayakkabılarım kargoya verildi ve 3 haziran günü İzmir'e girmiş görünüyordu ama araya h.sonu girdiği için bugün kavuşabildim tabi ;) Kargo dahil toplamda 40 tl. gibi bir fiyata geldi :D Ben çok sevdim bu pabuçlarımı,çok rahat ve yumuşaklar ! Bu kadar rahat beklemiyordum gerçekten . Aynı sitede fotolarda görüldüğü gibiler,hiç bir farkı yok yani . Ayakkabının fiyatı 14 küsur dolardı,kargo da 9 küsur dolar ;) Bence böyle fiyata gayet kaliteli bir ayakkabı . 36 numara giyiyorum açık modellerde genelde,o yüzden ayakkabıyı Çin nosu 37 istemiştim ve cuk oturdu tam geldi . Topuk boyu 7-8 cm. ve çok çok rahat . Ayakkabının iç kısmını ekoseli bir kumaşla kaplamışlar . Tabi 21 mayısta yurtdışından bunları aldığım için, lanet yasadan dolayı temmuzun 21ine kadar hiç bir yurtdışı alışverişim olamayacak :/// Neyse ,ben memnun kaldım bu ayakkabılardan . Sorusu olan sorabilir ;)









14 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

canım kargo ücretleri nasıl oluyor ağırlığına göre mi değişiyor bende bi kaç parça birşey almak istiyorum bu siteden ama çekiniyorum açıkcası.
Bu arada hayırlı olsun :):):):)

Junkhead dedi ki...

Canım sağol ;) Valla kargo ücreti ağırlığa göre olabilir ama tam çözemedim onu çünkü baya uygun oluyor China post u seçince kargosu :)) Onu deneyip bakabiliyorsun, sipariş verir gibi sepete at istediğin şeyleri,sonra ödeme yapacakmış gibi China post u da işaretler kargo seçeneklerinden . Ödeme yapmadan hesaplamayı görebilirsin o şekilde ;)

Your style is your signature dedi ki...

güle güle kullan canım ! :) ben de ne zamandır wholesaledress'ten sipariş vermek istiyorum bir türlü fırsatım olmadı sen önce davranmıssın. çok da yakışmış,güzel günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım ;)

Back to Black dedi ki...

güle güle kullan sayende yeni bir alışveriş sitesi daha öğrendim:)

Junkhead dedi ki...

Back to Black, çok teşekkürler :)) Al siteyi tepe tepe kullan :D

Shayna dedi ki...

iyi günlerde giy canım.
tam senin tarzın,yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Shaynacım çok teşekkürleeer ;)

özge dedi ki...

canım güzel günlerde kullan:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım çok sağol ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan :) Mor ojelerinle de ayrı bir güzel olmuş :)

Junkhead dedi ki...

Ay tatlım çok teşekkürler ;) Nerelerdesin sen yahu ne zamandır yorumlarını göremiyordum hehehh

makeupwithstyle dedi ki...

Canım yaa valla son birkaç gündür bilgisayarımı açamadım :) Biraz uzak kaldım blog aleminden :) özlemişim yazılarını okumayı :) bi ara da kendi blogumu da güncellesem iyi olacak :P Çok Öpüyorum seni :)

Junkhead dedi ki...

Anladım canım ,yeter bu kadar uzak kalman valla bekliyoruz senin de yeni postlarını ;) Ben de çok öperim !! :))

Yorum Gönder