23 Haziran 2011

Taşlardan takı :)

   Ayvalık'tan dün döndük . Artık evimdeyim ve tabi ki bir ev kuşu olarak çok özlemişim evimi,odamı :) İlk denize girdiğim gün sahil kenarından deniz kabukları ve birkaç taş topladım . Hatta çocukluğum geldi aklıma,çok severdim kumların arasından güzel taşlar ve midye-deniz kabukları bulmayı :)) Bugün bu 2 takıyı yaptım . Kolye ucu kendim için, yüzüğü ise satış için yaptım . Beğenenler ve almak isteyenler bana yorumdan ulaşabilir . Pasaj dükkanıma önümüzdeki hafta koyarım herhalde . Ojeyle boyadım ikisini de,yüzüğün üzerinde gümüş ışıltılı çatlayan ojeyi denedim tırnaklarımdan önce ve sonuç mükemmel oldu hehehh :D Buarada tırnaklarımın kusuruna bakmayın, mavi ojeleri silince biraz iz bıraktı :(






6 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

yaaa ama insanda deniz , kum , sahil özlemi yaratıyrsun,olmaz ki :/ hoşgeldin bir de ^.^

Junkhead dedi ki...

Hoşbuldum canım :)) Ohooo sen yurtdışında gezerken de biz evde oturuyorduk ama :P

Your style is your signature dedi ki...

ahaha tamam lafımı geri aldım canım :P

Junkhead dedi ki...

Hahahh :D

224dakika dedi ki...

ne kadar yaratıcısın, yüzüğün rengide çok güzel olmuş.
Bu arada sna bir mim gönderdim, yaparsan çok sevinirim
http://224dakika.blogspot.com/2011/06/mimlendim-acaba-ne-dilesem.html

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Mim'i de yapacağım tamam :))

Yorum Gönder