09 Haziran 2011

Rossmann Rival de loop rujlarım ve swatchları

   Dün ilk kez girdiğim Rossmann'dan 2 tane ruj aldım. Rival de loop gibi Rival de young serisinden bunlar ;) Rossmann'ın kendi markası . Tanesini 1.90 tl.dan aldım ama bence renkleri çok güzel . Tam benlikler o yüzden bayıldım :) Hele kokuları çok hoş,meyvemsi şeker gibi kokuyorlar !! Ama Plum Diva adlı ruj dibinden çıkmış,eve geldiğimde farkettim :( Neyse dedim,o şekilde kullanırım . Nasolsa çok ucuz, kırılı erir giderse,aynısından alırım bir tane daha .


   İlk fotodaki Monamie, 2. fotodaki ise Plum Diva ;) Plum Diva koyu gibi görünüyor ama sheer yapılı ve belli belirsiz ama çok hoş bir renk veriyor dudağa . Canlı gösteriyor ;)  İlk sıradaki ruj hep aynı Monamie ;)

                                                                            FLAŞLI



                                                                            FLAŞSIZ






                                                                            FLAŞLI



                                                                          FLAŞSIZ




    Aslında rujların rengi dudakta farklı duruyor yani ambalajda göründüğü gibi durmuyorlar :) Mesela Plum Diva koyu bir vişne çürüğü gibi dururken,dudağa sürünce sheer bir yapıya bürünüyor ama ışıltılar katıyor . Monamie ise ambalajında bej-kahvemsi bir tonda dururken,dudağa sürünce dudak tonumla bütünleşti ve kendi dudak rengim gibi görünüp aynı zamanda canlı hoş bir hava kattı ;) Ben ikisini de çok sevdim, eeh işte demek fiyat farketmiyormuş . İnsan 1.90 tl.lık bir ruju da çok beğenebiliyor . Gerçi ben zaten kozmetik ürünlere aşırı para vermeyi sevmeyen bir insanım ama 1.90 tl.lık ruj da ilk kez aldım :D Bittikleri zaman bulursam kesinlikle tekrar alırım ,özellile Monamie tam benlikmiş ;) Nemlendirmeleri de orta derece,dudağımı kurutmadılar evde sürüp denediğim süre içerisinde .

6 yorum:

viva : ) dedi ki...

canim youtube´da Michelle Phan bu dibinden kirilmis dudak boyasini nasil tamir edebilecegini gösteriyor. Videonun ismi "Lipstick Bullet", cokda güzel cekmis film gibi : )

Junkhead dedi ki...

Ay canım çok teşekkürleer :) Hemen izleyeceğim, işime yarayacak umarım ;))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan! Plum Diva nın flaşlı çekimdeki rengine bayıldım, parlak ve simli çıkmış <3 Yanlız fiyatları da aşırı ucuzmuş! :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;) Ya evet aşırı ucuz gerçekten ama çok sevdim ikisini de :D

memento mori..# dedi ki...

kutuda durdukları gibi dudakta da koyu durmamaları sinir bozucu..

sırf bu yüzden dudak kalemi kullanmak zorunda kalıyorum bazen..

Junkhead dedi ki...

Valla benim işime geliyor bu,hatta bu tarz rujları daha çok seviyorum . Koyu tonlar her ne kadar kullanmak istesem de alışamadım pek ya sürenlere özeniyorum,mesela sana özendim çok :P

Yorum Gönder