08 Haziran 2011

Oje çılgınlığı ! ! :)

   Bugün 3 ayrı yerden oje aldım,ve biraz abartmışım sanırım . İlk olarak Rossmann'dan aldım oranın markası olan Rival de loop ojelerden . Bir tanesi mini mini genç kız ojesi :D Ama rengine aşık oldum sanırım,bitince gidip 2 şişe alabilirim . Sonra bir parfümeriden 2 renk Alix Avien ,bir de Golden Rose çatlayan ojenin morunu aldım . Gri-mavi olan rengi ilk kez gördüm ve hemen atladım . Son olarak da Bospa'daki her zaman alışveriş yaptığım kozmetikçiden 5 tane oje aldım hem de tanesi 75 kuruştan :D Woo ojeleri blogger arkadaşlarımda görüyor ve kıskanıyordum :P Ama bizim pazara da gelmiş,kaptım 2 rengini . Pasific Gabrini ve 1 adet de Chissa aldım . Hepsinin rengine de bayıldım,sürmek için sabırsızlanıyorum . Kağıtta swatchlarını da yaptım,haydi bakalıııım ;)







14 yorum:

Esra Aslanturk dedi ki...

güle güle kullan. çok güzeller :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer :)

*ssdesignbutik dedi ki...

inanırmısın dün bende gittim ve gözüm dönmüş bir şekilde bir sürü oje aldım :)
Bi an kendimi kaybetmişim ne zamandır aklımda olan renkler vardı onları falan aldım seninkilere baktım bi benzer renklerden mavi ve siyah almışız :) birazdan bende ekliycem :)

Junkhead dedi ki...

Hehehh demek yanı gün gözümüz dönmüş :D Bazen böyle oluyor yaa topladıkça topluyorsun ojeleri,eve bir geliyorsun vay anasınııı ! :))

noraashira dedi ki...

şu woo ve charissa kadar güzel oje yok bence :)

Junkhead dedi ki...

Di mi yaaa hemi de 75 kuruşa :D :D

noraashira dedi ki...

ospadan mı aldın? Geçen hafta ben de siyah ve mavi aldım bospadan :)

Junkhead dedi ki...

Eveeet Bospamızdan aldım :D Chissa,Gabrini,vb. vardı da Woo ları yeni gördüm kaptım hemen,bir de çok sevindim tabi yanı başıma Woo ojeler gelmiş diye :))

noraashira dedi ki...

Woo ve charissa'yı ben ilk beşiktaş pazarından aldım, ilk defa siyah bir oje tek sürüşte siyah rengini tam verdi, bşiktaş pazarından 50 kuruşa almıştım ama olsun :)

Junkhead dedi ki...

Geçen siyah Woo çok iyi tek katta rengini veriyor,tek bitirdiğim siyah oje diye post yazan sen miydin yav ? Öyle birşey okudum geçen bir blogta,sonra karşıma çıkınca siyah Woo kaptım hemen :D Amaaan ha 50 ha 75 kuruş,5 ojeyi 2.75e aldım sonuçta misss :))

noraashira dedi ki...

evet benim o woo ojeyi öven :)

Junkhead dedi ki...

Ojelerle ilgili postları hiç kaçırmam ama bazen hangi bloga bakıyorum farkında olmuyorum,dalmışım demek Woo ları görünce hahaa :D Senin o lafın beynime yer etmiş bak Bospadan siyah Woo yu alırken o postunu düşünerek aldım :P Bakalım sürdüğümde de bir post yaparım,sana selam çakarım bir de hehehhh

noraashira dedi ki...

hahah memnun kalmazsan paran iade, ya ben baktıgımda woo'nun siyahı kalmamıştı ben charissa'nınkini aldım, bakalım o nasıl çıkacak :)

Junkhead dedi ki...

Hahahh valla ben tezgahta penye deşer gibi deştim karıştırdım ojeleri de :D :D Altlardan falan hatta o güzelim mavi Chissa'yı buldum şansıma ve bayıldım :) Sen de iyice bir karıştır sepeti bir dahakine :)))

Yorum Gönder