23 Haziran 2011

Mimlendiiiim :)




  224dakika arkadaşım beni mimlemiş :)) Ben de çok teşekkür edip mime geçiyorum :

  Karşınıza bir lamba cini çıksa ve “Dile benden ne dilersen sahip” dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa,
Ne yaparsınız?
Ne dilersiniz?
Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
   Karşıma bir lamba cini çıksa, önce inanmazdım herhalde rüya falan görüyorum sanırdım :D "Hadi ordan,sen rüyasındır" gibi şeyler derdim cin arkadaşa :)) Sonra cin beni bir çimdiklerdi ya da başımdan bi kova su dökerdi de anca öyle inanırdım,kendime geldikten sonra da ne dileyeceğimi bilemezdim aslında . Bi kafam karışırdı önce kesin :) Daha sonra da kendim için iyi bir iş ve güzel kendime yeteceğim bir hayat dilerdim . Dileğimi seçmem dediğim gibi önce zorlansam da sonra kolay olurdu ;)
   Ben de bu cici mimi en sıkı takipçilerimden ssdesingbutik 'e gönderiyoruuuum :)

1 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam çoook teşekkür ederimm :)

Yorum Gönder