13 Haziran 2011

Kemerin artan parçasından bileklik yaptıııım :)

   Bu kemeri çok severek İst. Salı pazarından almıştım 10 tl.ya :) Belimde kullanacağım için baya bir parçası fazlalık kalıyordu . Modeli de istenildiği kadar kısaltılacak şekildeydi neyse ki . Bugün keseyim dedim fazla kısmını ,ve artan parçayı da atamazdım tabi ki :)) Elime alır almaz direk "bundan bileklik olur" diyip bileğime tuttum . Tam da bileğime uyacak şekilde fazlalık kalmış şansıma :D Ama uç kısmını nası bağlarım ona tam emin olamamıştım kiiii, takı malzemelerimi karıştırırken minik çengelli iğnelere gözüm kaydı ve 3 çengelli iğne ile bağladım kapanış kısmını . Suni derinin cinsi baya yumuşak ve esnek olduğu için de ,kapalıyken rahatça bileğime takabildim . Yani iğneleri açmaya gerek kalmıyor . Ben çok sevdim, nası olmuş ?? Bu tarz kalın siyah bileklikler her zaman favorimdir ;)






2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

woaww bebeğim yıkmışsın ortalığıı :)
pek güzel olmuş güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım, beğendiğine sevindim :)) Ne kadar pratik bir bileklik olmuş di mi hahahh :D

Yorum Gönder