01 Haziran 2011

Flormar Miracle - U03

   Çatlayan ojelerimi sildikten sonra canım oje sürmek istemedi aslında . Ben renkli veya koyu oje sürmek istemediğim zaman açık renk belli belirsiz ojelerden süresim gelir . Eskiden öyle yapardım :) Bu sefer de aklıma Flormar Miracle u03 geldi, süreyim dedim . 2 kat tırnaklarımdaki hali,normalde tırnak çizgisini belli eden ton ojeleri hiç sürmem ama dediğim gibi rahatıma geldi işte bugün :)) Renkli veya siyah ojelerin üzerine daha ilginç olur bu Miracle kanımca . Yansımaları pembe tonlarında oluyor . İlk fotoları flaşsız gün ışığında çektim , son 2 fotoyu ise yine flaşsız ama odamın içinde çektim ki yansımaları biraz gösterebileyim :)









2 yorum:

Back to Black dedi ki...

senden özenip gittim koyu mor oje aldım üstüne üstlük sürdüm de nasılsa sivil çalışıyorum diye ondan sonrada canım çıktı ellerimi amirinden, müdüründen saklıycam diye :) benim için çok tehlikeli işler bunlar :) senelik izine kadar soft renklere devam :)

Junkhead dedi ki...

Hehehh canım o zaman tatillerde sür sen bence de :)) Bu gidişle mor sevmeyenleri bile morcu yapacağım ben :P

Yorum Gönder