09 Haziran 2011

Flo'dan aldığım Franco Banetti sandaletlerim

   İlk kez Flo internet mağazasından ayakkabı sipariş verdim geçen hafta . Düz sade bir model,kotlarla günlük giymek için düşünerek aldım. Pek bir özelliği yok yani . Hem de biraz boyum uzasın,dolgu topuk da olsa yüksek giyeyim dedim :)) Aslında 36 no almıştım ilk sipariş verdiğimde ama sol ayağımın ön kısmını biraz sıktığı için 37si ile değişim için tekrar yolladım . Sitede kargo ücretsiz ;) Ayrıca değişimlerde ürünü Fillo veya Aras Kargo ile geri yollarsanız kargosu yine ücretsiz oluyor . Bunların sadece bilekteki bantları bol geldi,oraya da 1-2 delik daha açtıracağım. Onun dışında ben beğendim,yakıştırdım ayağımda da, boyum da 11 cm.uzuyor giyince :D 70 tl.ya aldım .






2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle giy canım, çok da yakışmış! Ne güzel ücretsiz kargo mu varmış! Tebrik ederim Flo'yu o zaman :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlış ;) Evet ücretsiz kargo olmasını, değişimde bile ücretsiz kargo uygulamasını ben de takdir ettim açıkçası :))

Yorum Gönder