05 Haziran 2011

Dünkü göz+dudak makyajım

   Dün akşam bir yakınımızın evinde nişanı vardı . Oraya giderken bu makyajı yaptım . Grili göz makyajım ve en sevdiğim nude rujlarımdan biri ;) Gözümde kullandıklarım : Flormar 4lü gri tonlarındaki far paleti,Flormar ultrablack göz kalemi,Maybelline define-a-lash rimel, Pastel metallics füme göz kalemi, NYX concealer jar ve Maybelline stay matt pudra . Yanaklarımı çekmedim fotolarda ama allık olarak da Flormar 2li pretty allıklardan şeftali-kahve tonundaki rengi sürmüştüm hafif . Yüzüme de sadece Maybelline pudradan geçtim yine hafifçe ;) Rujum ise Nivea Color Passion Caramel sürdüm .






2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

bayıldm!!!!

dumanlı buğulu ve esrarlı gözler :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler !! Koyu tonlar kullanmayı seviyorum göz makyajında ;)

Yorum Gönder