12 Haziran 2011

Dünkü Flormar 48 ojemi çatlattım gitti :)))

   Dün sürdüğüm ve rengine aşık olduğum Flormar Supershine 48'i bugün çatlatayım dedim ve ortaya böyle muhteşem ötesi bir görüntü çıktı !!! Gönül isterdi ki bu en sevdiğim renkler mor-siyah kombini uzuuuuuuuuun süre bozulmadan tırnaklarımda kalsa :D Ne de güzel olurdu,hiç bıkmazdım aaah aaahhh :)) Ben en çok alta canlı renk üste siyah çatlatma sevdim sanırım,gerçi henüz kırmızı ve gümüş ışıltılı çatlayanları denemedim ama siyah altına renkli ojeler en güzelidir yine de  ;) Buarada bu oje basbaya canlı bir mor yahu, flaşsız fotolarda bile neden mavi gibi görünüyor deli oldum :(









6 yorum:

SEVDANIN DÜNYASI dedi ki...

Güzel olmuş :)

busesinem dedi ki...

çatlamış halini çok beğendim:)
morcu seni,mor ile siyahda güzel uyum sağlamış.

Junkhead dedi ki...

Hehehh sağol canım :) Sevmek ne kelime ben ba-yıl-dım !!! :D <3

Begooo dedi ki...

Vaaaay çok güzel olmuş :) Ben de hemen deneyeceğimmmmm!!!!

Sevgiler,
Begüm
http://www.pinkbubu.com

*ssdesignbutik dedi ki...

gerçekten harika olmuş :):) bayıldım öldün bittim yuvarlandım.

Postun başlığıda kırdı geçirdi beni :D

Junkhead dedi ki...

Begooo, teşekkürleeer :)) Dene valla bence de :D

ssdesignbutik, sağol canım :) Ben de öldüm bittim valla hiç bozulsun istemiyorum hehehh :D

Yorum Gönder