04 Haziran 2011

Çekiliş için son gün ! ! !

    Arkadaşlar hediye çekilişim bu akşam 22:00'da sona eriyor ! Katılmak isteyenler hala katılabilir ;) Kazanan yarın gündüz saatleri açıklanacaktır . Bol şans son kez ! :)

   Buarada facebook hesabı veya blogu olup da şartları yerine getirmeyenleri çekilişe katmıyorum . Facebook u olmayıp blogu olanlar blogunda duyurabilir,veya blogu olmayıp facebook u olanlar da facebook pasaj sayfamı beğenip,çekilişi profilinde duyurursa da tamamdır ;) Yani biri yoksa diğeri de yeterli arkadaşlar . Facebook hesabı olup da şartları yerine getirmeden inatla çekilişe katılmaya çalışan biri var da, buradan okumuş olur herhalde .

1 yorum:

BeBeĞiM Ve beN dedi ki...

selam canım sartları tamam ettım etmesınede yorumumu cekılıs olan sayfana eklemeyemıyorum =( anlamadım nedendır olmuyor bır turlu bende buraya eklıyorum ınsaalah kabul edersın

http://nar-tanem-bebegim.blogspot.com/2011/05/cekilis-var.html

züleyha çiçek
nartanem84@hotmail.com

Yorum Gönder