08 Haziran 2011

Bugünkü maviş göz makyajım

   Bugün mavi tonlarında bir göz makyajı yaptım. Aslında seviyorum bu tonları, yakıştırıyorum kendime ama pek kullanma fırsatım olmuyor nedense :)) Mavi Golden Rose rimelimle de tamamladım tabi kiii ... Göz alt dibimde ilk kez sürdüğüm Carmina asansörlü mavi-lacivert rengi kalemi var ve baya kalıcı . Sürümü çok yumuşak olmadığı için kalıcıdır zaten,genelde sürümü sert göz kalemleri daha kalıcı oluyor sanki ;) Açık mavi farımı da 2. kez sürdüm, Rimmel'in tekli farlarından o da . Göz içinde yine Flormar ultra blackim canım var :))) Buarada ten makyajım yok, benlerimi vb. yi görmezden gelin .

 




6 yorum:

özge dedi ki...

seni mor makyajla görmeye o kadar alışmışımki farklı geldi ama yakışmış,hatta koyu maviyle gölgede yakışır sana:)

Junkhead dedi ki...

Hehehhh,evet mavi makyaj pek yapmadığım için bana da farklı geliyor . Aslında yeşil tonları da çok yakışır bana,onu da yapsam değişik gelir bunun gibi :D Sağol canım !

makeupwithstyle dedi ki...

Maviler yakışmış canım! Ben de pek kullanmıyorum mavi tonlarını, aslında yazın da güzel oluyor :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Sen renkli göz kalemleri kullanıyordun aslında yaa,yakışır sana maviler . Ben seviyorum ama her zaman elim gitmiyor nedense :D

latifenin kazanı dedi ki...

yaa cok ozenmısımdır mavı goz makyajını yakıstıgı ınsanlar :) ben hayatımda hıc yapmadım mavı tonlarında makyaj.tek bır mavı goz kalemım bıle olmadı :s ama cok yakımıs bebek sana... devam etmelısın bencce ;)

Junkhead dedi ki...

Ay canım çok sağol yaa çok sevindim valla havaya girecem az kaldı :D Şaka tabi :)) Ama ben de yakıştırırım kendime mavi tonları,daha çok kullanayım tamam :)

Yorum Gönder