11 Haziran 2011

Bugünkü kozmetik alışverişim

   Bugün EGE Park'a gittik annemlerle ... Migros'tan ihtiyacım olan birkaç şeyi aldım,daha sonra da Flormar standına takıldım ,yeni ojelere bakmak için . Utanarak söylüyorum ki 4 oje daha aldım,gerçi 2 tanesini ojeden saymıyorum çünkü biri matlaştırıcı diğeri ise çatlayan oje :)) Mor olan Supershine sanırım hayatımın ojesi olacak ! Çünkü benim senelerdir istediğim ve hiç bir markanın bir türlü çıkarmadığı en canlı tondaki mor rengi bu !! Benim en sevdiğim taptığım mor tonu budur ;) Tamam tüm mor tonlarını severim,ama favorim bu canlı güzel mordur her zaman ve ben bu ojeyi görünce direk üstüne atladım diyeyim :D Hatta 2 tane mi alsam diye düşündüm bir an,hani bir kıtlık çıkar da ojeden kalmazsa diye hahahh :D Bir daha bundan bulamazsam çok üzülürüm gerçekten :) Hatta tüm ojelerimi alıp atsalar hiç bir ojem olmasa sırf bu ojeden 50 tane olsa inanın şikayet etmezdim :P Birazdan süreceğim bu moru :))) Flormar ultra purple aldım bir de,hep aklımdaydı . Ultra black i çok severek kullandığım için,morunu da artık almazsam ayıp olacak dedim hehehhh ..








9 yorum:

youknow dedi ki...

bişi sorcam matlastırıcıyı kac liraya aldın

Junkhead dedi ki...

4.75 ti yanlış hatırlamıyorsam ;)

youknow dedi ki...

biri 1.5 tl almıs ben sordum 5.5 dediler :S heryerde farklı ya

Junkhead dedi ki...

Hadi yaaa 1,5a nerden almış merak ettim doğrusu :) Ben Flormar standından aldım ama standlarda fiyatlar hep aynıdır benim bildiğim . Ama parfümerilerde değişiyor biraz sanırım . 1,5 tl.olması ilginç çünkü Miracle lar bile 2,5 mu neydi :))

youknow dedi ki...

1.5 diyen kişinin sözlerine pek guvenmem onun için eledim suan :D bende standda sordum cnm 5.5 dedi denemek için alacaktım vazgectim rımmel yeter bana :D

VeRRy MeRRy dedi ki...

güle güle kullan canımm :)

Junkhead dedi ki...

youknow, bende de sadece Claire's matlaştırıcı vardı ama onu hiç sevmemiştim. Daha önce bir postumda da yazmıştım hatta ,sürmeden önce sürekli karıştırmak gerekiyor. Yoksa beyaz beyaz izler bırakıyor kalıntı gibi :/ Bir daha kullanmam yani onu, ama Flormarı sürünce tamam işte bu dedim çok sevdim :D Buarada belki de stand fiyatları şehirden şehire değişiyordur,ben İzmir'deyim .


VeRRt MeRRy, sağol canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

bizim kız duramamış yine ojelere saldırmış :)
Şu matlaştırıcıyı merak ediyorum bir kullan bakalım bende gidip alıyım.
Göz kalemin rengi harika!!
güle güle kullan canım

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, sağol canım ;) Evet yaa sorma, bu ojeler aklımdaydı ama o yüzden aldım :D Matlaştırıcıyı denedim dün bir tırnağımda,gayet iyi bence,çok da çabuk kuruyor. Tavsiye ederim ;)

Yorum Gönder