08 Haziran 2011

Bugünkü çarşı ve Bospa alışverişim :)

   Bugün önce Ksk çarşıya,yeni açıldığını duyduğum Rossmann'ı bulmaya gittim :) Ama bulana kadar sinir geldi yahu,kaç tane dükkana mağazaya sordum ama kimsenin haberi yok . Hatta girdiğim bir Olay (ya da Halay) parfümeride kızların cevabı süperdi : "biz de dışarıdan geliyoruz,haberimiz yok " ?! Nasıl yani dedim çıkınca hahahhh :D Bunlar parfümerideki görevli kızlar bir de :))) Neyse en sonunda buldum Rossmann'ı ,ohh bee dedim ! Şanslıyım ki İzmir'e bir tane Rossmann açılmış o da Ksk çarşıda :)))) Çok güzel,haberi olmayanlar için de söyleyeyim hem , çarşıdan girişte sağ köşedeki İş bankasının sokağında, Yücel Parfümeri'yi geçince aynı sırada ileride sağda ;) Market gibi bir yer ama çeşit var . Rossmann'ın kendi markaları olan kozmetik ,gıda vb. ürünleri de mevcut, ayrıca bildiğimiz diğer markalar da ;) Ben ihtiyacım olan bazı şeylerle,ihtiyacım olmayan sırf merak edip ucuz bulduğum bazı şeyler aldım :) Mesela Rival De Loop markasının 2 rujunu aldım tanesi 1.90 tl.dan ama malesef bir tanesi dibinden kırılmış sıcakta sanırım ya da ben görmemişim kırıktı aldığımda :( Ama 2 rujun da rengine bayıldım,tam benlikler ! Onun dışında da Yücel parfümeri ve Bospa'dan bazı şeyler aldım . Woo,Gabrini ve Chissa marka ojeleri de Bospa'daki her zaman gittiğim kozmetikçiden aldım hem de 5ini 2.75 tl.ya :D Sordum sonra, tanesi 75 kuruşmuş :))) Ojeleri yine farkında olmadan abartmışım :/ Bakalım neler almışııııım :







5 yorum:

Back to Black dedi ki...

ojelerine imreniyorum :)

Junkhead dedi ki...

Valla bir daha oje almayacağım demiştim ama olan oldu yine :))

Your style is your signature dedi ki...

Oooh güle güle kullan canım :) Sabah sabah kendim almış gibi içim açıldı :p

*ssdesignbutik dedi ki...

rossman ankarada da var ve ben her gittiğim de abartısız saçma şeyler de alıyorum sırf meraktan ve ucuzluktan :)
Sonra çok güzel şeyler var sevindim izmirde açılmasına.

Rujların rengi çok tatlı güle güle kullan canım

Junkhead dedi ki...

Your style is your signature, sağol canım :) Çok zevkli oluyor böyle alışveriş postlarına bakması di mi hehehehh :D


ssdesignbutik, evet Ank.ta olduğunu duymuştum çok merak ediyordum Rossmann'ı . Ben de buraya açıldığını daha yeni öğrendim ve hemen gidip talan etmek istedim :P

Yorum Gönder