24 Haziran 2011

Ayvalık'tan aldığım aksesuarlarım :)

   Bu cicileri Ayvalık Cunda'dan aldım . Morlar yine var tabi kiii :)) Taç çok hoşuma gitti,aslında pek taç takmam ama bunu görünce kayıtsız kalamadım malesef . Cunda'da el yapımı taç,şapka ve broşlar satan bir kız vardı . Çok çeşitli ve güzel modeller yapmış . Oradan aldım :) Mor sedefli kolyeyi takıp deneyince de direk vuruldum ! Onu da yine Cunda'dan Kırmızı adlı dükkandan aldım . Yüzük ve kolye de sedefli . Sedef takıları çok seviyorum sanırım . Kolye çok orjinal geldi renkleri,o yüzden almamak olmaz dedim :))







8 yorum:

sevda s. dedi ki...

Kolyen çok güzelmiş, deniz kabuğu galiba malzemesi, hepsini iyi günlerde tak :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Kolyeler sedeften :)

latifenin kazanı dedi ki...

canımmmmmmmm...ayy cok sevındım ayvalıgı sevmene ( annesi ayvalıklı babası ızmırlı bır ınsan oluyorum ben) belkı bıgun beraber gıderuk ayvalıga :D anneannemın meyve bahcesındekı agaclara dalarız :D

Junkhead dedi ki...

Canımcım ben Ayvalık'ı seviyorum zaten,özellikle Cunda'yı :)) 3 senedir yazları gidiyoruz ;)

Your style is your signature dedi ki...

tacına bayıldımmmmm! Güle güle kullan canım çok güzeller :)

Junkhead dedi ki...

Canım çok teşekküüür ,ben de bayıldım :))

*ssdesignbutik dedi ki...

aldıklarına bayıldım ama
ben artık tam kaannaaatttt teyim odadaki aynan duvarın vs. tam morindrellaya yakışır :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlış ;) Evet odam mor-siyahtan oluşuyor :D :D Ayıp ettin :))

Yorum Gönder