16 Haziran 2011

Ayvalık sandaletleri :)

   Haftaya çarşambaya kadar Ayvalık'tayım . Burada annemin banka kampı var,oraya geliyoruz 3 senedir . Dün ve bugün bu cicileri aldım :) İkisini de çok sevdim ama kafesli jelly babetlerin duruşunu daha çok beğendim . Diğerinin modeli de ilginç geldi ve rahat gibi durunca aldım . Sandaletler 15 tl., jelly babetler ise burada bir pazardan 5 tl. . Sandalet diyorum ama denizde giymek için aslında ama ben dışarı da giyebilirim yani :D Jelly lerden bir renk daha almadığıma pişman oldum aslında. Beyaz,mavi ve pembesi de vardı . Pembesinden de alsaymışım dedim giydikten sonra. 






12 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

çok yakışmış güle güle kullan canım :)

Peki rahatlar mı?

Junkhead dedi ki...

Canım çok sağol ;) Valla aslında rahatlar ama babet olan biraz bileğimi acıttı gibi oldu da yara yapacak gibi değil. Yürüyüşümü ona göre ayarlarsam acıtmıyor :D

*ssdesignbutik dedi ki...

ilk aldığım ayakkıbılar ne olursa olsun hemen acıtır ayağımı ve bu ayağım alışana dek sürer gider :(

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım :)
ayvalıkı çok özlemdim benim için derin bir nefes çek <3
sevgiler

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, canım benim de çoğu ayakkabı vurur ayağımı aslında :( Hatta topuklu da asıl o yüzden giyemiyorum diyebilirim :/

pembe fiyonk , sağol canım ;) Tamam senin için derin bir nefes çekeceğim söz !

SEVDANIN DÜNYASI dedi ki...

aaa, ne güzellermiş bayıldım, jellyler ne kadar ucuzmuş hersene bir tane deniz ayakkabısı alayım diyorum, unutuyorum ama 5 tlye görseydim kesin hemen kapardım :) güle güle giy.

valki dedi ki...

cicişler süpermiş....güle güle giy^^

özge dedi ki...

güle güle giy canım,ayvalıkkkkkkk,bende gelicemmmmmmmmm:)

fashiONözge dedi ki...

iyi tatilleerr:)sandaletler de harikaa:)gule gule giy...

Junkhead dedi ki...

SEVDANIN DÜNYASI, çok teşekkürleer :) Evet ya 5 tl. nedir kiii :D Valla pişman oldum pembesinden de almadığıma ühühühüü :(

valki, sağol canım ;))


Adaşım, çok sağol :) Gel gel :P


fashiONözge , sen de adaşımsın :D Sağol canım ;)

Nah a Perfect Day dedi ki...

Oha çogzeller oh negzel tatil başlamış şimdiden :)

Junkhead dedi ki...

Sağol beybiii :) Öptüüm !

Yorum Gönder