02 Haziran 2011

10 senedir vazgeçemediğim ojem :)

   Teeee seneleeer önce ben daha 16-17 yaşlarımdaykene başlamıştım Flormar siyah ojesini sürmeye :) O zamanlar çok az kişi sürerdi siyah oje, tabi şimdiki gibi rengarenk ojeler de pek yaygın değildi ama ben o zamanlar bile açık renk oje süremezdim şuan olduğu gibi ya siyah ya da farklı dikkat çeken renkler sürerdim :) Kim derdi siyah oje bir gün moda olacak da koskoca kadınlar bile moda olduğu için sürecek,ya da sırf moda diye sürecek bazı insanlar :D Tabi öyle düşününce garip geliyor bana biraz,ne de olsa benim siyah ojeyle mazim eski . İlk sürdüğüm siyah oje de Flormar'dı, o zamanlardan beri de hiç değiştirmedim hep Flormar siyahı kullandım ;) Bakalım Junkhead siyah ojeleriyle nasıl fotolar çekmiş :P






4 yorum:

cecilia dedi ki...

siyah oje çok dikkat çekici, baskın ve iddalı görünen bir oje, bende seviyorum ama yıllardır sürmedim çünkü en zor kısmı yani çıkartma anına tahammülüm yok :)

sister sinister dedi ki...

aynen orta sonda başladım sürmeye hala sürüyorum. Hatta bitirdiğim ilk ve tek ojedir kendisi :D

*ssdesignbutik dedi ki...

duygulandırdı beni bu post!
Çünkü bende bundan çok değil 1-2 sene öncesine kadar hep siyah oje sürerdim lakin artık süremiyorum iş yerinde yadırganıyor.
ama sen bu sevdadan vazgeçme :D

Junkhead dedi ki...

cecilia, sana birşey diyeyim mi :) Siyah oje kırmızılara göre daha kolay iz bırakmadan çıkıyor :D Hakkaten ya şaşıyorum hatta nasıl oluyor diye,sırf bulaşıp boyuyor diye bazı kırmızı ojelerimi sürmek istemiyorum .

sister sinister, siyaha devam ! ;)

ssdesignbutik, sen de tatillerinde sürersin siyahını rahat rahat ;)

Yorum Gönder