05 Mayıs 2011

Yüzüklerimi düzenlediiiim :)

   Bir süredir blogumla pek ilgilenemedim. 2 haftalığına İst.teydim . Fotoğraf da çekemedim telimle çünkü usb kablosunu yanıma almamıştım. Ee fotolu postlar hazırlayamayacağım için de blogum yalnız kaldı birazcık :) Eminönü,Kapalıçarşı gezimizden çok yararlı parçalarla döndüm :D Bir tanesi de yüzüklerimi düzenleyeceğim şeyi bulmam oldu ! Zaten aklımdaydı hep böyle birşey,ama karşıma çıkınca da çok sevindirik oldum tabi ki . Şimdiii gelelim fotolara . 

   Bunlar yüzüklerimin eski karman çorman halleri :)





   Bu da canlarımın düzene girmiş hali :D




   Bu yüzük düzenleyici 60 tane yüzük alıyor. Aslında alırken benim yüzükler sığar mı sığmaz mı bir düşünmüştüm . Ama sığdıttırdım diyelim :D Birkaç tane yüzüğüm dışarıda kaldı,birkaç tane eski kullanmadığımı da attım . Fimo ve tel yüzükler kendi tasarımlarım ve benim yaptıklarım, diğerleri de ortaya karışık işte ;)

6 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

süper olmuş :) harika bir düzenleyici , ben de sık sık yeni arayışlara giren biri olarak bunu cok begendım!

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Nasıl bir anda toparlanmış di mi yüzüklerim :D

makeupwithstyle dedi ki...

Benim de çok hoşuma gitti :) Birde kedi manyağı biri olarak kedili yüzüğünü çoooook şirin buldum canım! Gerçi hepsi pek bi güzelmiş :) Ben nedense yüzük pek takamıyorum, ama başkalarında böyle renk renk kocaman yüzükler görmek çok hoşuma gidiyor :)

Junkhead dedi ki...

Evet kedili yüzüğümü ben de çok severim :) Hemi de mooor :D Ay ben de gördüğün gibi yüzük manyağıyım ya,çok seviyorum değişik ve büyük yüzükleri napayım :))

Nah a Perfect Day dedi ki...

Tanrım ! Kalpten gidicem o yüzükler ne öylee hele ki benim gibi yüzük fakiri biri için :D Ne zaman bir yüzük alsam kaybolur şuan olan yüzüğüm birlikte aldığımız foto makineli beybi :/ Çok üzülüyorum böhüüüü :'(

Junkhead dedi ki...

Ayy kıyamam amaaaa :( Beybiii, bak söz sana bir dahaki sefer çok cici yüzükler yapıp getirecem,özel tasarım :D Foto mak.li yüzüğünü kaybetme bariiii

Yorum Gönder