10 Mayıs 2011

Yeni mor cicilerim

    Mor saatim son focalprice alışverişimden gelen saat ;) İlk 3 parça daha önce gelmişti,saatim sonradan yollandığı için ona daha geç kavuştum ama diğer focalprice saatlerim gibi bunu da çok sevdim ! Tam benlik zaten :D Mor puanlı siyah saat yüzüğü Eminönü köprüaltındaki bir tezgahtan aldım 5 tl.ya . Duruşu hoşuma gitti,karşıdan yüzük gibi de duruyor hem belli olmuyor saat olduğu . Veeee mor çantamı da sanırım Atlas pasajından almıştım,pasaj ismini karıştırmış olabilirim ama :) Kuzenle bu çantaları görür görmez atladık . O grisini ,ben de morunu aldım . Çok orjinal şirin birşey ,çok sevdim . Küçük olduğuna da bakmayın ha içine baya birşey sığıyor ;)








6 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

cantana bittim.
fiyatını hatırlıyomusun.
bende 20 mayısda ıstanbulda olcam da gelmısken ugrayayım.

sata zaten lafım yok.
ben de beyazını aldım.
ama mor baska duruyo tabi.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Hadi ya sen de beyazını mı aldın . Ben siyah ve kırmızısını da çok beğenmiştim. Sen de güle güle kullan ;) Çantanın fiyatı da 35 tl. idi ama pazarlıkla 30a aldık :D

Nah a Perfect Day dedi ki...

Öskeee bunlar çogzel ama ya! Çantanın bi değişiki bende var ehe güle güle kullan hepsini mor sana çok yakışıye :)

Junkhead dedi ki...

Beybiii, çok teşekkür !! Hadi ya bak senin çantayı da merak ettim şimdi :D Bir gün koy bloga da görelim :))

Trend Günlüğüm ;) dedi ki...

çanta muhteşeeemmm !!! istiyorum da istiyorum :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleer :) Diğer renkleri de çok güzeldi !

Yorum Gönder