05 Mayıs 2011

Son kozmetik alışverişim

   İst.teyken de dayanamadım ve birkaç parça ürün aldım . Oje almayacağım diyordum ama yine aldım :( Bundan sonra umarım almam ya pöff ... Ama siyah oje sayılmaz çünkü Flormar siyahım var sanıyordum ama bitmiş,onu o yüzden aldım yani senelerdir kullandığım nadir ojelerimdendir ;) Flormar ağırlıklı bir alışveriş olmuş galibaaa :D Napayım çok seviyorum Flormar'ın ürünlerini . Far ve allıklarını severek kullanıyorum . Herkese de deli gibi tavsiye edip duruyorum,yakında beni pazarlamacı yaparlarsa şaşmayın :P 2li allıkta her seferinde gözüm kalıyordu ama almıyordum,hatta kuzenime aldırdım kendim almadan önce . Ama sonrasında kendim de kaçamadım bu allıktan ve benim olduuu ! Açık pembe kısmını kullandım bir kere ve çok şeker bir renkmiş bayıldım ! Diğer daha yoğun bir ton sanırım,beyaz tenli olduğum için onu biraz dikkatli kullanmam lazım . Tekli farlardan da mavi olanın rengi çok şirin geldi gözüme ve o tonda farım da yoktu,pembiş olanı ise günlük doğal tonda kullanım için aldım . 8 tane Flormar tekli farım olmuş :S :) Rujlardan ise Nivea'yı denk geldi ve %30 indirimle 17 tl.ya aldım,ama hayatımın rujlarından biri olacak sanırım ! Nivea Tr.den kaldırılacak dedikodusu doğruysa eğer, benim bu rujdan stoklamam lazım valla çok sevdim :( Tam dudak rengim diyebilirim,bütünleşti renk. Ruj yokmuş gibi de duruyor ama varmış gibi de :D Maybelline watershine da çok hoş ışıltı veren doğal bir ton,hafif kahvemsi bir rengi var . Nivea ruj Caramel-05 rengi, Maybelline watershine ise Luminous cocoa ;)








   Rujlardan soldaki Nivea, sağdaki de Maybelline ;)

4 yorum:

tubiss dedi ki...

Miracle ojelerden sanırım 5 tane fln aldım :D özellikle beyaz olanların verdiği efekt çok güzel olduğu için başka renk ojelerin üzerine sürüp 2 renkli yanar döner bir renk elde ediyorum :)
birde allık için koyu kısmıyla kontür yapıp pembe kısmını allık olarak kullanabilirsin ;)

Junkhead dedi ki...

Evet,bunlarla beraber sanırım benim de 5 tane Miracle ojem oldu :D Gerçekten çok kullanışlılar,koyu tonlar tek başına da harika oluyor,denemediysen tavsiye ederim canım ;) Ben pek kontür yapmam,direk allık olarak kullanırım ama sağol tavsiyen için de .

Nah a Perfect Day dedi ki...

Bende şu sıralar hep bordo oje sürüyorum başka ojede almıyorum hiç, eskiden çok alırdım hediye gelirdi falan ama şindi tık yok bi ara farklı renklerde ojeler almalıyım siyah ışıltılı falan olabilir. Bi gün size ansızın gelip makyaj malzemelerin ve ojelerini yürütebilirim sölimmm:p

Junkhead dedi ki...

Hahahh gel beybi gel,her zaman bekleriimm :P Valla ojelerimden yürütsen fena olmaz aslında,çok fazla oldular yahuu

Yorum Gönder