14 Mayıs 2011

Gereksiz morlu bir post :)

   Mor manyağı olduğumu artık bilmeyen yoktur sanırım :) Çevremdeki herkes de bildiği için genelde bana gördükleri mor şeyleri alırlar . Hediye alacakları zaman mutlaka önce moru var mı ona bakarlar :D Mordan ne zaman bıkacağımı merak da ederler ama bu çok ilginçtir ki ben mordan bıkacağımı sanmıyorum . Seneleeeer oldu sanırım 10 sene kesin olmuştur ve ben mordan vazgeçemiyorum napayım . Elimde olsa tüm dünyayı mora boyardım derdim bir zamanlar :)) Annemler Koçtaş'a gitmişlerdi,biraz önce eve geldiler ve odama doğru yaklaşıyorlardı fısır fısır . Anladım ki bana birşey almışlar onu vermek için geliyorlar . Daha kapımı açtıkları anda "Ne aldınız ?? Mor birşey mi aldınız bana ?" dedim,gülmeye başladılar "hemen de anlarsın" diye :D :D Ama aldıkları şey 40 yıl düşünsem tahmin edemeyeceğim birşey çıktı ! 3lü priz !! Evet aynen öyle :))) Artık odamın prizi bile mor , hahaa :D Bir insan mor 3lü prizi görünce bu kadar mı şaşırır ve sevinir ama beni görseniz gülerdiniz valla çocuk gibiydim . Duvarlarımla aynı tonmuş rengi de,çok sevdim :P Buarada prizden önce de annem çöp poşetim de mor olsun diye benim haberim olmadan mor çöp poşeti almıştı . Biliyorum çok komik ve saçma bir post oluyor ama canım istedi napayım . Mor çöp poşetimle de mor prizimin uyumunu da çektim bir fotoda . Merak edenler varsa (olur olur yani :) ,bu prizlerin başka renkleri de varmış cıvıl cıvıl, kırmızı ,yeşil,sarı,mavisi falan ,Koçtaş'ta bulabilirsiniz . 3lülerinin fiyatı 20 tl. imiş,4lüler de sanırım 30 tl. Bakalım fotolar nasıl :)) En son fotolar da netten bu prizin bulduğum diğer renkleri oluyor .










13 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Eneemm çok şiriinnss pembişi bana göre he tam :) Çekilişin içinde çokeycanlıyım o.o

Junkhead dedi ki...

Di mi ne şirinler beybi :D Çekiliş olacak da du bakalım 3 izleyici daha ne zaman gelecek artık ona göre :)) Hediyelerin bazıları hazır bileee !

Nedret dedi ki...

Süpermiş gerçekten:)) Güle güle kullan:))

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleer :D

rebeltakipte dedi ki...

bende klasik olanları sevmiyorum beyaz kablolar her yerde kötü duruyor, en azından renkli olanlarla odaya renk gelir :)güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler :) Bu mor prizim sayesinde 2 tane beyaz prizden kurtulmuş oldum hem ortadan kalktı kablolar da :D

busesinem dedi ki...

ay bence çok tatlı olmuş özgecim,beyaz prizlerin ortada görünmesinden hiç hoşlanmıyorum ama bu aksesuar gibi olmuş,odana uyum sağlamış,benimde böyle tatlı prizim olsun,açıta olsun:))

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım :) Evet ya ben de çok sevdim :D

Modafobik dedi ki...

Hahaha yazının renginden bile belli ama bu kadar mor sevdalısını da görmedin ! :))

Junkhead dedi ki...

Hehehh görmediysen çok memnun oldum :D Sen bir kere daha bu tarz bir yorum yapmıştın galiba, sayfandan belli mor hastası olduğun mu ne demiştin :))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Harika daha önce bu rengini görmemiştim.Gözlerimiz hep beyaza alışmış.

*ssdesignbutik dedi ki...

bu kablolar süper :)

Junkhead dedi ki...

Her zevke uygun renkte kablo :D

Yorum Gönder