05 Mayıs 2011

Flormar - 102 (teneke rengi oje:)

   Bu oje en son aldığım ojelerimden biri ... Teneke rengi oje adını verdim buna :) Kola içerken farkettim ki,ojelerin rengi kola kutusunun rengine ne kadar çok benziyormuş :D Normalde bu ton renkler pek sürmem ama değişiklik olsun diye aldım . Bu tarz gümüş tonu ojeler de bu sene çok moda sanırım . Tırnaklarım koyu renge alıştığı için olsa gerek ben bu rengi biraz yadırgadım ama annem ve teyzem çok beğendi . İlk 3 foto flaşsız,diğerleri flaşlı ;)







12 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Eneemm bu renk çok cix yeni almıyorum bende uzun zamandır bu renk cocacola kutusuyla uyumlu yani tam bana göre :p

Junkhead dedi ki...

Heheehh evet çok uyumlu oldu kola kutusuyla yav :D Al bundan bak sana daha çok yakışır beybi ;)

özge dedi ki...

adaşım çok şık durmuş:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım bu rengi ben pek yakıştırdım sana, cola kutusyla uyumu ise muhteşem! :)

Junkhead dedi ki...

Hadi ya yakışmış mı canım :) Sağol ya benim de garibime gitmişti biraz bu renk,beyaz tenliyim diye çok yakışmadı mı ki diye düşünüyordum .

Nemo Latte dedi ki...

hehe diet kolacı seni :P güzel durmuş sende. ben altın rengi metalikleri daha çok seviyorum tırnakta.

Junkhead dedi ki...

Sağol ya beğendin demek sen de :)) Benim de altın rengine karşı bir antipatim vardır,ojede de sevmem,herhangi bir metalde vb.de de:/ Gümüş rengi tercih ederim her zaman . Sorma ya diet kolacıyım hakkaten :(

tansumut dedi ki...

Altın renginide gümüş renginide severim mis olmuş :)

Junkhead dedi ki...

tansumut,çok teşekkürleer ;)

Oje Delisi (: dedi ki...

üzerine siyah konad dene derim çok güzel duruyor (:

Junkhead dedi ki...

Ben Konadları sevemedim bir türlü ya,onların yerine kendim birşeyler çizmeyi tercih ediyorum,veya renkli Frenchler falan işte ;)

Yorum Gönder