08 Mayıs 2011

Çok zordur bazı şeyler ...

Sevdiğim halde sevgime inanmayan birini biliyorum ben ... Birlikteyken de inanmadı,ayrıldık hala inanmıyor . Bu bana çok koyuyor ... Bloguma bu tarz özel şeylerimi yazmama kararım vardı ama dayanamadım işte :( Anca buradan içimi dökebiliyorum belki de. Ona söyleyince işe yaramıyor,gerçi buraya yazdığımda bile işe yaramıyor . Hep boşa hep boşa gidiyor sözlerim ... Ben hissiz bir insan değilim,en azından ona karşı asla olmadım ,benim derdim hep kendimleydi ama o üstüne aldı her hareketimi ,sözümü . O bilmiyor ki ,anlamıyor ki ben hala en küçük şeyde onla oluyorum,onu hatırlıyorum . Ben onu unutmak istemiyorum . O ise kendini unutturmaya beni daha da uzaklaştırmaya çalışıyor gibi . Herşeyimi sildiğini söylüyor ama ben yapamam,silemem . O kadar kolay değil . Onun için kolaymış demek ki... Sevdim ben demekle bitmiyor iş :(
O bilmiyor ki,ben radyoda Volkan Konak şarkısı duyduğumda bile içim cız ediyor,gözümün önüne onun mırıldanmaları geliyor ... Hiçbirşeyi anlamıyor hala,anlamak da niyetinde değil ama olsun ben kendi kendimi avuturum . Herşey ona boş gelsin peki, ama benim için hiçbirşey boş değildi . En az benim ona inanıp güvendiğim kadar onun da bana inanıp güvenmesi gerekirdi ama o başka yolu seçti . Kafasında başka bir "ben" yarattı,onun yaptıklarına inandı sadece ,asıl "ben"in söylediklerine inanmadı ,inansaydı herşey çok farklı olacaktı . Bu yazıyı da okuyup "hadi be ordan,hala ne saçmalıyor,ne sevgisi,ne değeri" diyeceğini adım gibi biliyorum . Ama sen gerçekleri gördüğünde çok geç olacak, işte o zaman ikimiz de ayrı yollarda olacağız ... Ya da sadece sen ayrı yolda olacaksın,ben ise yanımda senin hayaletinle yoluma devam edeceğim ...


7 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Bu günler böyle kalmıyor.Bırak kendi haline.Boşu boşuna da üzülme.Hiçbiri için değmiyor inan.

Junkhead dedi ki...

Çok sağol yorumun için ... Ama ben hiç kimseye karşı hissetmediğim şeyleri hissedip,kimseyle yaşamadığım en güzel günlerimi onla yaşadım . Bu günler böyle kalacak sanırım. Diğer konu da,ben onda kaldım ve kurtulmak istemiyorum :(

Nah a Perfect Day dedi ki...

Yapma böyle üzülürüm.. Üzme kendini,boşuna o tatlı canını sıkma. Tanrı hepimiz için bişey planlıyor.. Bazen başedemiyoruz olanlarla ama olması gereken buymuş demekki. Unutmalısın böyle kendine acı çektirerek bi yere varamazsın yapma böyle!

Junkhead dedi ki...

Canım benim,öyle demesi kolay . Ama benim durumum çok farklı,insan yaşamadan anlayamıyor işte :(

Nedret dedi ki...

Aman be kızııım. Üzülmee o yaralar hep iyileşir. En kısa zamanda kaldır başını etrafına bak.Gün gelecek bu hallerini gülerek hatırlayacaksın. Zaman herşeyin ilacıdır.Sevgiler.

makeupwithstyle dedi ki...

Canım benim! üzülme, takma kafana demesi kolay ama eğer bu kişi senin ona verdiği önemi sana veriyorsa o zaman zaten üzülecek birşey yok, yollarınız mutlaka tekrar kesişir, ama öyle olmazsa bile gerçekten zaman herşeyin ilacı!

Junkhead dedi ki...

:(

Yorum Gönder