07 Mayıs 2011

Canım çakmaklarım :)

   Evet ,benim değişik çakmaklara karşı bir sempatim var ;) Farklı,orjinal çakmaklar gördüm mü dayanamıyorum hemen alıyorum . Sigara tiryakisi değilim, 1 pakedi 3-4 günde bitiren bir insanım ama sigara içmeseydim bile çakmakları güzellikleri için alır toplardım sanırım :)) İleride çakmak koleksiyonum olabilir yani hehehh ... Mor takıntım çakmaklarımdan belli oluyor buarada gördüğünüz gibi :D Arada 1-2 dandik çakmak da var,onları da zorda çakmaksız kaldığımda almıştım ,evde onları kullanırım genelde,dışarıda ise diğerlerini . Belki daha önce hiç böyle bir post hazırlayan görmemiştiniz ama şimdi görmüş oldunuz işte. İlginç oldu farkındayım ama paylaşasım geldi bir anda esti öyle aklıma . En sevdiğim çakmaklarımın da modelliğini yaptım . Haydi bir göz atalım o vakiiit ;)















3 yorum:

özge dedi ki...

rujlu ve kuru kafalı olan gerçekten çok ilginçmiş canım,ben sigara içmiyorum ama eşim kedili çakmakları sevdiğim için görünce bana alır:) bende tütsülerimi yakıyorum onlarla:)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım :) Mor ruj ve kurukafalı olan en yeni çakmaklarım . Ben de çook sevdim onları,özellikle kurukafalı olan çok orjinal duruyor ;) Valla sigara içmesem de toplardım ben farklı çakmakları hehehh

pembe fiyonk dedi ki...

rujludan ben de almıştım :D yalnız gazı çabuk bitiyor galiba :) ya da benim çakmakta problem var :D

Yorum Gönder