25 Mayıs 2011

Bugünkü Bospa mallarım :)

   Bugün Bostanlı pazarımıza gittim ve bunlarla döndüm eve ;) Catherine Arley allıkların renkleri çok hoşuma gittiği için aldım . Terracotta olan 6 ,ikili olan ise 5 tl.ydı . C.A nin allıkları da şu meşhur pudrası gibi çok güzel kokuyor :D Bir de Elite markası da çatlayan oje çıkarmış . Golden Rose da çıkardı ama daha onları görme fırsatım olmadı . Ben Elite bulmuşken kırmızısını alayım dedim :) 4 tl. o da ... Küpeleri ve yüzüğü de 1er tl.dan aldım . Kulakta duruşları çok hoş :))




13 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;)

busesinem dedi ki...

güle güle kullan canım,allıkların rengi çok tatlı:)))

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,ben de renklerini beğendiğim için kaptım zaten :D

Back to Black dedi ki...

iyi günlerde kullan canım istanbul gerçekten derya deniz ne istersen var bizde interneti taraşlıyoruz neyi nereden alırız diye selamlar...

Junkhead dedi ki...

Back to Black canım çok sağol ama ben İzmirliyim ya burada yaşıyorum :)))

latifenin kazanı dedi ki...

özkanlar pazarınada gidelim bigün :D

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım! Çok güzel şeyler almışsın yine :) allıklar ne kadar hoş gözüküyor, tam yazlık renkler :)

Back to Black dedi ki...

hadi yaa ben seni hep istanbulda biliyorum bostanlı dediğinde bile uyanmadım yazık bana :)

Nah a Perfect Day dedi ki...

Tanrıım çok güzellerrr! Güle güle kullan beybi küpeler çokoşmuş :)

Junkhead dedi ki...

latifenin kazanı, hiç gitmedim Özkanlar pazarını bilmiyorum canım :)

makeupwithstyle, sağol canım ! Evet renklere ben de bayıldım yaa ;)

Back to Black, hakkaten Bostanlı yazdığım halde uyanmamışsın aaa :D

Nah a Perfect Day, sağol beybi ! Küpeler hem hoş hem de 1 tl. :P

madammoda dedi ki...

Yaa ama ben cok ozledim Bospa'nin altini ustune getirmeyi, bohuuu :((

Junkhead dedi ki...

Önümüzdeki hafta senin için altını üstünü getireyim ben bi o zaman :))

Yorum Gönder