15 Nisan 2011

Makyaj malzemesi düzenleme :)

   Bugün çekmeceli düzenleyici kutulardan buldum ve aldım :) Küçük boyları da vardı ,ben büyük boyunu aldım 9.90 tl.ya . Küçüğünden bende vardı zaten önceden almıştım ama içi satışta olan takılarla dolu vaziyette . Makyaj malzemelerim türüne göre ayrılmış makyaj çantalarında duruyordu uzun zamandır . Bu çekmeceliyi alınca toparlarım daha hoş ve düzenli görünürler diye düşündüm . Çok da iyi oldu ;) Aslında oje ve yüzüklerime de düzenleyici birşeyler arıyorum ama bulamadım :(



   Bu tüm çekmecelerin açılmış hali :)



   En üst çekmecede ruj ve lipglosslarım var :


   2. çekmecede farlarım :



   Ve 3. çekmecede ise göz ürünlerim,allık ve pudralarım :



   Bunu da çekmeceyi aldığım yerden aldım . Sanırım bu normalde çatal-bıçaklık falan olarak satılıyordu mutfak gereçleri bölümünde :D Ama ben hem mor olduğundan hem de modeli çok hoşuma gittiğinden fırçalık yaparım diye aldım . 1,5 tl.bu da ;) Nasıl olmuş ama ehehh :))

8 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben öyle 2 tan cekmece aldım :)
gercekten iyi topluyo ortalıgı.

cok cekmecemız olzun içleri hep boyl dolu olsu istıyorum yaa.

Junkhead dedi ki...

Evet canım ya baya işe yarıyor ;) Neyseki benim tek kutu yetti bütün malzemeleri sığdırdım içine :))

rebeltakipte dedi ki...

çok güzel fikir canım,ne güzel toplamış tüm malzemelerini

Junkhead dedi ki...

rebeltakipte, evet hep görüyordum bloglarda bu tarz düzenlemeleri. Ben de özendim toparlayayım dedim :))

Nemo Latte dedi ki...

şöyle bi kutu ben de bulsam çok şahane olur ya =)) ayakkabı kutuları doldu taştı.. nereden aldın, ben de istanbulda bulabilir miyim sence?

Junkhead dedi ki...

Canım zaten benim daha önce aldığım bunun küçük boyunu İst.ten almıştım zamanında ;) Hatta Kadıköy'de bir ıvır zıvır dükkanından almıştım,hani bi milyoncu tarzı büyük dükkanlar oluyor ya her telden çalan ürünler oluyor :D Oralara bak derim .

özge dedi ki...

çekmecelerin çok düzenli olmuş canım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;)

Yorum Gönder