15 Nisan 2011

L.A Girl Matte - Black ve Golden rose nail art - 111

   Ben bu kombine ba-yıl-dım !! Acaba niyeee ? :) Çünkü benim en sevdiğim renklerden oluşuyor ! Siyah ve mor :D L.A Girl matte siyahı ve Golden rose simli mor ile kendimce bir French yaptım . Ben normal French hayatımda hiç yapmadım ama bilimum renklendirilmiş çeşitlerini denemeyi çoook seviyorum :)) Sanırım bu Golden rose simli nail artların başka renklerinden de alacağım . Kırmızısı çok güzeldi diye hatırlıyorum . Bu ince uçlarla French yapmak o kadar basit ve zevkli ki ! Morlara bakın nasıl da ışıldıyorlar yaaa taparım ben buna :)







6 yorum:

latifenin kazanı dedi ki...

1-bende aynı renkli french olayını bayılarak yaparım..senınkılere bayıldım sekerım :)
2-l.a ojeyı nerden buldun ? :D :D
3-operım :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım ;) L.A Girl markası cherryculture.com da satılıyor ,ordan bir bak derim .Öperim ben deee ! :)

rebeltakipte dedi ki...

bende aldım bu nail art ojelerden ama nedense kullanamadım yaa,benim beceriksizliğimden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama ojenin üzerinde sürümü kolay değil ve renk fazla belli etmedi kendini pembe ve mavisini aldım bende,zaten ojede desen yapamıyorum ben :)seninkiler çok hoş duruyor

Junkhead dedi ki...

Allah Allaaah kıvamları farklı değildir canım ya . Hatta bendeki simli olduğu için siyah üzerine renk vermez sanmıştım ama gördüğün gibi ilk sürüşte gayet ışıltılı opak bir mor oluverdi :) Bunun başka renklerini de alırım herhalde simlilerden . Ben de sadece bu var nail art olarak,bir de Flormarın siyahı.

tansumut dedi ki...

Çok güzel olmuşş :) Ojeyi sorcaktım sormuş latifenin kazanı :D
Bende golden rose'un bu nail artlardan yeşilini aldım birde altın sarılısından :D
bi ara göstercem :)

Junkhead dedi ki...

tansumut sağol canım ;) Senin kombinleri de bekliyoruz o zaman nail artlarınla :D

Yorum Gönder