07 Nisan 2011

Etsy Persephone Minerals alışverişim

   Mineral farlarla pek alakam yoktu aslında . Kullanımı zor olur diye hiç yanaşmıyordum . Ama renk çeşitliliğini ve ilginçliğini görünce insan tutamıyor kendini :) Daha önceki postlarımda Mad Minerals alışverişimdeki mineral farlarımı tanıtmıştım . Bu sefer de etsy dükkanlarından biri olan Persephone Minerals alışverişimle karşınızdayım . Etsy'de dolanırken tesadüfen buldum bu kızın dükkanını ve renklere bayıldım . Aslında etsy'deki diğer mineral kozmetik satışı yapanlara göre daha az satışı vardı ama yorumlarını okuyunca anladım ki bu satıcının da diğerlerinden kalır yanı yok :)) Hiç olumsuz bir yorum görmedim,her alışveriş yapan bayılmış gelen farlara . Ben de içim rahat siparişimi vermiştim böylelikle . 2 renk seçtim . Mor olanı seçme amacım aslında eskiden bende olan ve dibine kadar kullandığım ve artık satılmayan bir farımın rengine çok benzemesiydi . Onun yanında da kahveye benzer ışıltılı çok hoş bir renk seçtim . Satıcıya şuradan ulaşabilirsiniz ;) Alışveriş yapan herkese 1-2 tane de yeni renklerinden sample farlar yolluyor . Bana da 2 renk yollamış ama benim hiç ilgimi çekmeyen renkler ve kullanamayacağım için bir kenara koydum onları . Belki önümüzdeki blog çekilişinde hediyelerin arasına katarım . Swatchlarda göreceğiniz üzere benim asıl aldığım renkler olan Rained ve Kyla's purple harika renkler !! Ben ikisine de ba-yıl-dım !! İçlerinde harika ışıltılar var,çok güzel parlıyorlar :) Farların tam boy fiyatları 5 dolar ,4 dolar ise kargo . Her ek üründe 0.01 dolar ekleniyor ve gayet uygun bence .

                                                                                      FLAŞSIZ


                                                                                           FLAŞLI


                                                        FLAŞSIZ - Soldaki Rained,sağdaki Kyla's purple  



                                                                                            FLAŞLI



    Bunlar da beğenmediğim sample lar :) Hiç sürmeyeceğim tonlar eheheh ...

4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzeller canım, sample'lar benimde kullanmayacağım renkler ama senin seçtiklerin şahane! o açık mor nasıl canlı ve güzel duruyor!

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;) Evet sample renkleri hoşuma gitmedi,bir de FB gibi olmuş :D Sorma ya o mor hakkaten şahaneymiş ! Bayıldım ,nasıl güzel ışıltılar var içinde bir de yakından görsen :))Kahverengi olanın içinde de mor ışıltılar var,çok hoş değişik bir renk o da !

fashiONözge dedi ki...

çookk yararlı bir post olmuş,ışıltılara bayıldımm :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler ;)

Yorum Gönder