09 Nisan 2011

Ebay elbiselerim ve yeni pabucum :))

   Yaklaşık 1 ay önce ebay'den sipariş verdiğim 2 elbisem nihayet bugün elime ulaştı :) Kargoya verildikten tam 22 gün sonra geldiler . Bekle bekle bir hal oldum ama değdi sanırım . 2 elbiseyi de çok beğendim,aynı fotodaki gibi çıktılar hatta daha hoş bile diyebilirim . Fiyatlarına göre çok iyiler bence,2sini kargo dahil 52 tl.ya almıştım . Tek bir hatam olmuş,zaten siparişten sonra aklıma takılmıştı . Elbise modelleri esnek ve belleri lastikli oldukları için S beden istesem daha iyi olacakmış . Ben bazen S bazen de M giydiğim için M herhalde olur dedim ama özellikle renkli olan elbisenin üst kısmı çok bol durdu,kolları falan geniş açık oldu :( Diğerinde de çok hafif bolluk var ama belli olmuyor,üstümde iyi durdu neyse ki . Satıcıya msg attım bugün,renkli olanı S bedeniyle değişim yapabilir miyim diye sordum . Bakalım ne cevap verecek ... Satıcı buydu ;) Elbise ve bluzlar oldukça fazla çeşit var ve 3XL bedene kadar ürünü var dükkanında . Yani büyük beden olanlar da bir göz atabilir kanımca . Hoş ve uygun fiyata şeyler var,tavsiye ediyorum . Birden fazla ürün alınca da kargo indirimi yapıyor satıcı . Bol gelen elbisenin de fotolarını çektim modeli göstermek için .









   Bu ayakkabıları da 25 tl.gibi komik bir fiyata aldım :D Rahat bir babet istiyordum,denedim ve hoşuma gitti duruşu da . Hem de süetimsi yumuşak bir yapısı var. Ama beni çeken özellik aslında öndeki zincir detayı oldu :))) Zincir olmasa hayatta almazdım yani hehehh ... İşte 1 sezon eski görüntülü olana kadar giy-at tarzı bir babet oldu bu . Buarada ben normalde 37 numara giyiyorum ama bunların 37si bol geldi bana ve 36 aldım . Verdiğim kg.lar ayaklarımı da küçültmüş zaten hep diyordum ben hahaa :D :D



11 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ikinci elbisen tam yazlık ve benlik.
babaetın ne güzelmiş ya cok şık.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Desenli elbisem hiç yok diye bunları böyle desenli mesenli seçtim işte :D Babetleri ben de sevdim valla . Buarada kutlarım,çekilişi kazanmışsın Mission beautyden hehehh :))

Your style is your signature dedi ki...

ebay olmadan ne yapıyorduk acaba? :)
süperler ,güle güle kullan :) babette ben de bazen "kullan at" "kıyafetine uygun olsun" tarzı babeler alıyorum , günü kurtarıyorum :) (siyah,krem,beyaz,kahverengi gibi ana renkler hariç,rengarenk alıp herşeyle giymelik:) !)

Junkhead dedi ki...

Evet kullan at olacaktı ya ben giy-at demişim hahahh :D Ne bileyim rahat bir babet almak istiyordum,hoşuma gitti ucuzdu da aldım :)) Ebay çok iyi hakkaten ya geçen yaz bir başladım ebay e çoştum sonra .

Your style is your signature dedi ki...

hehe ben öyle yazdıgını fark etmemişim bile , kendime göre kurmusum öyle cümleyi :) Ben topuklu ayakkabıdan rahatsız oluyorum,özel bir durum yoksa ilkbahar,sonbahar ve yazı babetle geçiriyorum :)

ebaye gelince,postacı pakeleri getirdikçe utanıyorum artık :) ama müthiş bir rahatlama yaratıyor ebay alısverişleri!

Junkhead dedi ki...

Sorma ya ben de giyemiyorum topuklu,yani giysem giyiyorum ama onlara da pek topuklu denemez :D Kısa rahat topuksa giyerim gayet :)) Ben pek babet sever değilimdir aslında,boyum kısa olduğundan beni iyice yerden bitme gösterir gibime gelir hep . Converse tutkum var,yaz-kış giyerim :D Yazın değişik sandaletler giymeyi de seviyorum tabi. Neyse işte ,evet ya ebay de çok uyguna güzel şeyler bulabiliyor insan .

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım!Her 2 elbise de çok şık duruyor! Inşallah değiştirir satıcı da bedenine uygun olanı alırsın!
Bu arada bende topuklu giyemiyorum :) daha doğrusu tercih etmiyorum! İyi ki babetler var! Babetin de çok şekermiş :)

Junkhead dedi ki...

Tatlım çok teşekkürler ! ;) Evet ya özeniyorum hep topuklu giyenlere ama giyemiyorum malesef ayaklarımı acıtıyor rahatsız ediyor :( Ben de hevesimi almak için kısa rahat topukluları deniyorum,gerçi onları da alınca çok nadir giyiyorum ama olsun .

fashiONözge dedi ki...

iki elbise de çook güzel,umarım bedenini de alırsın.babetler çoook güzel,bir de o fiyata :))valla çok kârlı olmuş bu alışveriş:)

özge dedi ki...

ilk elbise çok güzel,güzel günlerde kullan tatlım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşlarım teşekkürleeer :D

Yorum Gönder