24 Mart 2011

Yeni focalprice siparişlerim :)

   Benim saat merakım var sanırım . Değişik modellerde ucuz saatleri çok seviyorum yahu :) Hem çeşit oluyor iyi de oluyor . Bu mor saat de yeni gelmiş siteye,görür görmez aşık oldum ! Tam da benim morum bu,bayıldım ve dayanamadım 3 ürünle birlikte siparişimi verdim . 





   Kendime bir de bu çakmağı aldım . Çakmak koleksiyonum olacak yakında valla az kaldı :) İlginç çakmakları bulup almayı çok seviyorum gerçekten . Ayrıca daha önce kendime aldığım tv ekranlı saatten kuzenime hediye olarak aldım,bir de coca cola temalı kağıt mendil kutusunu aldım . O da teyzeme hediye :)) Tüm 4 parça sadece 26 tl. tuttu .




8 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sayende biz de abone olcaz bi siteye.
saatın rengı hıç de karsı konulacak gibi değil.
fıyatlarda cok uygun valla.
güle güle kullan canım.

Junkhead dedi ki...

Hehehh teşekkürler canım :) Valla aynen dediğin gibi,kargo ücretsiz olması ve ucuza Tr.de olmayan ürünler alınabilmesi çok iyi ;) Saate aşık oldum zaten görür görmez dedim tamam bu benim için üretilmiş :D :D Buarada o saatin bir sürü rengi var,kırmızı ve siyah renkleri de çok güzeldi .

makeupwithstyle dedi ki...

:) güle güle kullan canım! Saatin rengi çok hoş gerçekten! Ben nedense saat takamıyorum, hiç öyle bir alışkanlık edinemedim ama başkalarında görünce de hoşuma gidiyor :) bir ara şu Focal Price'a bende bakayım :D

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım :) Ben evde artık takmıyorum rahatsız oluyorum ama dışarıda saatsiz yapamıyorum :D

schumi dedi ki...

hepsi çok cici ama ben en çok kola tüpteki peçeteyi merak ettim :) güle güle kullanın

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler :) Bir gelsin de canlı halleriyle de bir post yaparım ehehh

Miskin Kek dedi ki...

Coca cola mendil kutusu ne kadar şirin ^^

Bu siteyi bilmiyordum Dealextreme.com tadınsa sanırım

Junkhead dedi ki...

Bir göz at bence siteye :) Hani tamam çin malı ucuz mucuz ama burada olmayan değişik şeyleri de bulmak güzel oluyor ya . Bir gelsinler de o zaman da fotolar bir post yaparım. Bekleme süresi çok sinir bozucu :/

Yorum Gönder