02 Mart 2011

Ucuz ama güzel yüzüklerim :)

   Bugün takı malzemeleri almak amacıyla Kemeraltı Kızlarağası taraflarına gittik annemle . Ben Bostanlı-Karşıyaka'da yaşıyorum ama malesef malzeme alabileceğim büyük bir dükkan kalmadı bu taraflarda :( Eskiden Karşıyaka çarşıda Ege boncuk'tan alıyordum hep malzemelerimi,ama orası bir süre önce malzeme satmayı bırakıp sırf takı-toka ıvır zıvır satışına başladı ve bu durum beni sinir etti. Ksk çarşıda sanırım sadece bir dükkan kaldı malzeme satan,pasajlardan birinde o da ama çok küçük bir dükkan ,her aradığımı bulamıyorum. O yüzden biz de Kemeraltı'ndaki Ege boncuka gidelim dedik . Gittik gitmesine ama asıl almak istediğim kalın takı telini ve tasma yapmak için alacağım dantel-kurdele modellerini bulamadım :( Ama çok güzel boncuklar aldım yüzüklerde kullanmak için . Bir de bu yüzükler gözüme çarptı son anda 3 tane kapıverdim . Tanesi 1,5 tl.,çok ucuzlar ve hakkaten aslında çok uyduruklar :D Ama özellikle mor olana ben bayıldım napayım :)) Böylesine ucuz 3 yüzükle de mutlu olabiliyorum bazen .





5 yorum:

SvGLove dedi ki...

Fotograftan uydurukmus gibi durmuyorlar ama:D
Hatta pek afili duruyorlar;)

Junkhead dedi ki...

Hadi ya hehehh :D Yok baya uyduruklar aslında yani büksen bükülür kırılır direk :) Ama işte takınca duruşları çok hoşuma gitti :))

Nedret dedi ki...

Fiyatının ne önemi var? Çok güzeller:))

Nah a Perfect Day dedi ki...

Çok cixler yahuu! Moru sevdim :)

Junkhead dedi ki...

Nedret hanım,doğru diyorsunuz :) İnsan çok beğenip kendine yakıştırınca fiyatın bir önemi kalmıyor .

Beybi ! Sağol :)) En güzeli mor zateeen !! :P

Yorum Gönder