16 Mart 2011

Tv ekranlı saatlerde yeni renkler !

   Arkadaşlar,daha önceki postlarımdan hatırlarsınız . Focalprice sitesinden 3 tane saat almıştım ve kaliteleri çok iyiydi fiyatlarına göre . Şimdi de dealextreme sitesinde benim aldığım siyah kayışlı tv ekranlı saatin farklı renklerini gördüm gezerken :) Çok beğenenler olmuştu o saati . Almayı düşünenler için haber vereyim dedim . Renk seçenekleri bunlar gelmiş . Tabi bunlar dışında siyah dealextreme'de de var :) Buarada dealextreme sitesinde bu saatlerin fiyatı ise 5,5-6 dolar arasında değişiyor ;) Bu sayfadan ulaşabilirsiniz .






2 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Çok tatlılar yahuu saat takıyor olsam alırdım:)

Junkhead dedi ki...

Hadi ya saat takmaz mısın :) Ben de dışarıda saatsiz duramam,dk. başı saate bakan bir insanımdır ehehh

Yorum Gönder