16 Mart 2011

Pazar mallarım :)))

   Bugün Bospa'ya (Bostanlı pazarı) gittim . Hava da çok güzeldi İzmir'de ,artık bahar geldi geliyor oleey !! Gerçi birkaç gün yağmurluymuş ama olsun soğuklar gitti ya içim rahat artık . Birkaç birşey aldım pazardan,hepsini fotolamadım . Bu 3 ojeyi ve çantayı göstereyim dedim . Çantayı "herşey 10 tl. olduuuuu !! " diye bağıran bir çantacıdan aldım :D Genelde hep böyle küçük şirin modeller vardı,ben yumuşak olanından seçtim bir tane gri . Hiç gri çantam da yoktu,çeşit oldu işte 10 tl.ya . Çok şirin geldi gözüme,silindir model mini mini birşey ama yine içine baya şey sığdırırım ben onun :)) Ojelerin kağıtta swatchlarını da yaptım merak edenler için nolarıyla . Ortadaki cart turkuaz olan Chissa oje seneler önce vardı bende,kullanmıştım birkaç kez ama o zamanlar pek bu renk ojeler süren yoktu,dolmuşta yanımdaki orta yaş kadının bile dikkatini çekmişti "ne güzel renkmiş o öylee" demişti hahahh hep aklıma gelir bu rengi görünce :D




4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan cnm.
chissanın rengi en güzelmiş oyle ya.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım . O Chissa göründüğünden daha cart bir renk aslında :))

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım! Çantaya bayıldım! Ojeler de süpermiş, Chissa'nın rengini çok sevdim, resimde tam gökyüzü mavisi gibi çıkmış :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım :)) Evet Chissa fotoda daha normal bir renk gibi duruyor ama baya bir cart canlı renk :D Çantamı ben de çok sevdim ya çok cici duruyor ve hiç 10 tl.lık pazar malı gibi görünmüyor ehehh

Yorum Gönder